Bukefalos 28 år!

Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Western har en fundering varför man använder starka bett när man kommit upp i det högre klasserna? Har man då så dålig kontroll över hästen att...
Svar
15
· Visningar
2 561
Senast: Scorpan
·
Distans Var kan man köpa det? Är det på apoteket eller? Vad kostar det? Måste inskaffa ett snabbast möjligt, annars har jag ju ingen aning om...
Svar
7
· Visningar
2 957
Senast: daysi
·
E
Hoppning Hur långt ifrån hindret ska man lägga den nu igen ungefär ? hindret är ungefär 1 m. JAg måste träna upp min avståndsbedömning nämligen...
Svar
2
· Visningar
1 807
Senast: josse_horses16
·
Islandshäst Blir det av igen nu alltså? Jag hoppas på det! :-) Läste det på SIF`s forum! Men det ska tydligen bli på Járnhesturs bana i Sala...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
5 915
Senast: Betsy
·
B
Western Hej! Är det någon som filmade eller vet någon som filmade reiningcupen så är jag jätteintresserad av att köpa en kopia Tack på förhand...
Svar
0
· Visningar
1 407
Senast: **BORTTAGEN**
·
V
Islandshäst har kjöpt et sto som ägaren sa at inte kunde användas til tävlingar eftersom hon inte töltade rent. först när jag fikk henne fick jag...
Svar
5
· Visningar
1 873
Senast: Boj
·
G
Hoppning får ja tävla me detta träns ?
Svar
9
· Visningar
2 036
Övr. Grenar Någon som känner til Jesper Hansson som brukar vara med på tornerspel????.......
Svar
6
· Visningar
1 824
Senast: grazzie
·
N
Western Var kan jag köpa det? Helst naturfärgat eller ljusbrunt.
Svar
1
· Visningar
1 546
Senast: Lydia
·
C
Islandshäst Det är en sak som jag faktiskt undrat över ett tag, som jag bara måste fråga om nu. Ni som tävlar mycket kanske tycker att denna fråga...
Svar
3
· Visningar
1 309
Senast: Freyr
·
M
Western Det var det bästa du kunde ha gjort..... Nu kan alla hålla truten i fortsättningen! Ni fixade det kanon du och Max. STORA Grattis från...
Svar
3
· Visningar
1 768
Senast: millan_myzan
·
Övr. Grenar Nån som ska till Karlstad 30-31 augusti för att delta/titta på Sm i Tornerspel?
2
Svar
23
· Visningar
3 708
Senast: mnementh
·
Islandshäst Hur går det till när man ska lägga passen? Beror det på om man är en eller flera på banan? Annars har man väl tre försök med galopp på...
Svar
3
· Visningar
2 027
Senast: fia0
·
Svar
0
· Visningar
1 422
Senast: Happimess
·
M
Trav foder-ML-1380942-ML-
Svar
0
· Visningar
1 577
Senast: miio
·
B
Islandshäst \"cykla bakåt\" - skritt, \".........\" - tölt. Ideér hur man skall beskriva tölten?? Passen, grisepassen, travtölten?? Satt o kände...
2
Svar
21
· Visningar
3 852
Senast: Cheeserica
·
Islandshäst Jag har en alldelles tokig liten häst med balansproblem så hon kan absolut inte galopera utan hjälp av en uppförsbacke. Häromdan så var...
Svar
9
· Visningar
4 623
Senast: Djurjouren
·
B
Western Har precis kommit hem från Lördagens D tävlingar i Nävekvarn! Oj oj. Har varit så roligt. Även om min lille Rocky har skrikit rösten av...
Svar
16
· Visningar
2 310
Senast: **BORTTAGEN**
·
B
Islandshäst Var att fundera på att klippa min islandhäst i år. Finns det någon av er som klipper era islandhästar och vilka täcken använder ni och...
Svar
19
· Visningar
2 223
Senast: Bambi
·
M
Hoppning Hej Min kompis har en sommar häst ett russ!! :bump: nu behöver hon råd om hoppning :confused: Hon vägrar eller går över dom även om...
Svar
5
· Visningar
1 782
Senast: Domaren
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Forl kostnad?
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp