Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Tävling Har ni hästen stående i transporten under hela tävlingsdagen eller har ni den ute och går med den? När den står i transporten kan ni...
Svar
14
· Visningar
1 780
C
Tävling Förra helgen var vi på hopptävling och där startade ekipage som har mer än 50 poäng, alltså uppklassade ur LB men som ändå startade i...
Svar
4
· Visningar
1 025
Senast: chokladmonster =)
·
S
Tävling får vem som helst vara med i en lokal tävling, även fast man inte bor så "lokalt"? :crazy: dum fråga egentligen, men jag blev lite...
Svar
4
· Visningar
981
Senast: starcraft
·
Tävling Vad jad vet så finns det väl ingen gräns när hästen är för gammal för att tävla. Det finns ju flertalet ponnyer som tävlar i 25...
Svar
18
· Visningar
1 769
Senast: Bebiijs_
·
Z
Tävling Såg någon rida på detta senaste hopptävlingen jag var på! VARFÖR? och är det tillåtet? har aldrig sett det innan iaf, men jag kanske...
2
Svar
31
· Visningar
2 635
Senast: Bebiijs_
·
A
Tävling Vet inte vart jag skall lägga denna tråden men jag tyckte att här passar den bäst! Det var i lördags kväll som jag satte på tv vid...
Svar
10
· Visningar
1 013
Senast: Lady_S
·
C
Tävling Tja! :) Ska köppa ny pålle till sommaren... Jag har tittat å ridit en d-ponny som har gåt SM,DM,Elitalsvenskan... Han var helt...
Svar
17
· Visningar
2 894
Senast: Skäcken_90
·
H
Tävling Hjälp! Jag hade tänkt börja tävla nu, men så visar det sig att ägaren inte har alla vaccinationsintyg sen 10 år tillbaka! Bara från...
Svar
7
· Visningar
1 095
Senast: Hingsten
·
W
Tävling Får jag starta min 3 åring till hösten i små clear round hoppningar. Innan hon fyllt 4år? Nu menar jag inga riktiga tävlingar utan mest...
Svar
11
· Visningar
1 292
Y
Tävling Jag och min foderhäst ska ut och tävla snart. Han har giltigt vaccinationsintyg, men jag har fått det kopierat. Är det giltigt ändå?
Svar
2
· Visningar
2 051
Senast: yeeeeah
·
H
Tävling Hej!! :) ska börja me att tacka föralla svar som ja får. :bow: Vi ska anordna KM på våran ridklubb snart men vi har inte riktigt...
Svar
14
· Visningar
1 315
Senast: Shamrock
·
I
Tävling Hur får man reda på när tävlingarna är? Har varit inne på shetlandsällskapets hemsida, men den är ju inte uppdaterad på länge! När är...
Svar
10
· Visningar
1 357
Senast: Dragonfruit_
·
Tävling Hej! En god vän till mig läste en artikel i ridsport i helgen som gick ut på att man inte längre får tävla en slutmätt ponny som stor...
Svar
12
· Visningar
1 847
Tävling på tävlingar när det är snö .Jag fick en liten tanke fundering ..jag ska nämligen tävla den 20 mars och all snö lär ju inte ha smällt...
Svar
11
· Visningar
1 162
Senast: zilla
·
S
Tävling Skulle vara tacksam om nån kunde berätta hur jag ska göra med licensen. Finns ju 2 delar längst upp pluss inbetalning delen. Ska jag...
Svar
3
· Visningar
884
Senast: Ylva
·
M
Tävling Är nybörjare på det här med tävlingar, och jag fattar inte riktigt skillnaden mellan lokala, regionala, nationella o elit-tävlingar...
Svar
3
· Visningar
4 441
Senast: starcraft
·
M
Tävling Hej! Har just köpt en ny häst. Hon har ingen licens sen tidigare och då slog det mig att jag faktiskt inte vet hur man bär sig åt för...
Svar
1
· Visningar
967
Senast: Ylva
·
S
Tävling Jag hade tänkt tävla nu till våren på min nya häst i lokaltävlingar i hoppning. Men kom på att han inte är regestrerad, gör det något...
Svar
6
· Visningar
1 053
Senast: megasus
·
Tävling En väninna ska rida min och sin egen häst på en klubbtävling(dressyr),nu till frågan... får annan ryttare än den som ska tävla värma...
Svar
7
· Visningar
1 018
Senast: alpha
·
Tävling Jag funderar på vad det är för regler för manen på stor häst? Jag har inte TR hemma och undrar om någon vet. Tänkte på dressyren, måste...
Svar
18
· Visningar
1 525
Senast: tant agda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Senast tagna bilden XV
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp