Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

S
Trav gnagg-ML-1461008-ML-
Svar
0
· Visningar
1 173
Senast: sweetsophie
·
B
Trav Va det någon som hittade sin blivade stjärna idag bland alla unghästar som såldes idag på kriterieauktionen?? Själv hittade jag två...
Svar
0
· Visningar
1 141
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Ikväll skall vi till Valla och min 3 åring skall gå provlopp i 1.30 tempo........redan spänd hur skall det gå ??? Håll tummarna för...
Svar
8
· Visningar
1 341
Senast: Camarotheking
·
Trav Ja då kommer man till en ny fundering igen... En kompis till mig ska jobba utomlands och under tiden har jag lovat att hjälpa till att...
2
Svar
23
· Visningar
3 675
Senast: Eem
·
D
Trav Va ut & tömkörde min lilla fialotta igår för första gången - gick hyfsat, men hon vill gärna ställa sig på bakbenen...:-( - blir nog...
Svar
1
· Visningar
1 157
C
Trav Jag är så arg så jag skakar,måste få skriva av mig! Idag på travet så startade våra vänners häst.En superfin treåring!Tränaren säger...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 033
Senast: Camarotheking
·
D
Trav Hej på er! Har en liten dam på 1½ som ska köras in snarast möjligt. Har haft henne hemma sedan april/maj, men eftersom jag har en liten...
Svar
2
· Visningar
1 372
Trav i oktober, ska någon dit då? jag ska dit med 12 söta unghingstar och ungston
Svar
11
· Visningar
1 630
Senast: Nafayette
·
E
Trav Är en sån där som tar pulsen efter medelhårda till hårda jobb o lopp. Men det verkar som om folk har lite olika pulsvärden. Jag tar...
Svar
1
· Visningar
1 798
Senast: jesse
·
Trav Har ni varit med om travare som varit bakskygga? Alltså inkörda och tävlade.
Svar
12
· Visningar
1 558
Senast: Lazio
·
B
Trav med en häst utan ngt särskillt problem....kyler? liniment? bandagerar? inget? (isåfall med vad och varför just det?)
Svar
7
· Visningar
1 538
Senast: **BORTTAGEN**
·
Trav Säger bara en sak och det är att Gidde var GRYM från dödens. Han bara lekte med "de övriga". En annan otäck ing var ju Miss USA. Ösch...
Svar
3
· Visningar
1 332
Senast: Lazio
·
K
Trav Har skrivit här förut om min travarvalack. En duktig kille som gjort två starter med fina tider och lysande recentioner.. :love: Men sen...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 820
Senast: Rikkan
·
S
Trav går snett med halsen, framför vagnen... Har provat med skygglappar men det funkar ej :confused: Vad kan jag göra för att han ska gå...
Svar
9
· Visningar
1 374
Senast: älgen
·
Trav \"fakta\" om trav ska göra ett arbete om trav i skolan,men hittar inga bra sidor,eller böcker.. Nån som vet ensida/bok där det står om...
Svar
1
· Visningar
3 101
Senast: nilema
·
B
Trav måste man ha någon särskild utbildning eller sånt för att få köra shettisar i travlopp? Hur ofta e det shettislopp och var brukar dom...
Svar
4
· Visningar
2 646
Senast: BackyardGirl
·
G
Trav Nu har äntligen lilla Lina gjort sin debut på ponnytravet och det blev på hemmabanan i Halmstad.. Kunde gått hur bra som helst bara...
Svar
8
· Visningar
1 231
Senast: suzukits
·
Trav Jag försöker få någon ordning på hur jag ska vardagsträna min lilla stjärnponny... Har tidigare haft henne utlånad och därför inte...
Svar
6
· Visningar
1 596
Senast: lila
·
B
Trav det gäller en häst, 4 år, som jag hjälper till att träna...hon har kommit till oss ganska nyligen. hon har haft stora problem med traven...
Svar
3
· Visningar
1 599
Senast: Butterfly
·
K
Trav Finns regler för monté på internet? isf vart?
Svar
3
· Visningar
1 429
Senast: Maddizz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp