Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

A
Western Hei :) Er det noen som kjenner til den sadelen som koster 3495,- (www.korvall.nu) Jeg leter etter sadel til en meget(!) bred fjordhäst...
Svar
0
· Visningar
1 216
Senast: AnneS
·
G
Western d va nån som sa att d fanns nått ställe där man kunde hyra w-sadlar . är d helt taget från luften lr finns d nått sånt ställe som hyr ut...
Svar
1
· Visningar
1 324
Senast: Natural
·
Western Har funderat lite, har aldrig förr haft en westernsadel och vet itne hur de bör ligga för att ligga bra. Nu då vi ska få hem vår nya...
Svar
6
· Visningar
11 011
Senast: Natural
·
M
Western Min tränare tycker att det är dags att jag och min häst börjar att känna oss för med stång (typ Greg Darnell). Min häst har väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 487
Senast: Mayara
·
S
Western har en fundering varför man använder starka bett när man kommit upp i det högre klasserna? Har man då så dålig kontroll över hästen att...
Svar
15
· Visningar
2 537
Senast: Scorpan
·
B
Western Hej! Är det någon som filmade eller vet någon som filmade reiningcupen så är jag jätteintresserad av att köpa en kopia Tack på förhand...
Svar
0
· Visningar
1 395
Senast: **BORTTAGEN**
·
N
Western Var kan jag köpa det? Helst naturfärgat eller ljusbrunt.
Svar
1
· Visningar
1 533
Senast: Lydia
·
M
Western Det var det bästa du kunde ha gjort..... Nu kan alla hålla truten i fortsättningen! Ni fixade det kanon du och Max. STORA Grattis från...
Svar
3
· Visningar
1 757
Senast: millan_myzan
·
B
Western Har precis kommit hem från Lördagens D tävlingar i Nävekvarn! Oj oj. Har varit så roligt. Även om min lille Rocky har skrikit rösten av...
Svar
16
· Visningar
2 282
Senast: **BORTTAGEN**
·
Western Går det? Var köper ni alla grejer till era hästar? Jag hittade ett träns i H**ks som jag ville ha, men det fanns inte inne förrän i...
Svar
10
· Visningar
2 754
Senast: kamomillo
·
B
Western Läste alla inlägg under diskussionstråden om stångbett och lös tygel mm. Måste faktiskt säga, utan att vara lika kategorisk och...
2
Svar
21
· Visningar
4 647
Senast: Antti
·
C
Western Det känns som om jag har provat alla engelska sadlar på min väldigt kraftiga c-ponny.....och inget passar. Hon har knappt någon manke...
Svar
3
· Visningar
1 804
Senast: pialotta
·
B
Western Va där idag ( lördag ) & kikade :) Ska dit i morgon igen! Är faktiskt ganska imponerad av alla tävlande, de flesta red snygg & det såg...
2 3
Svar
46
· Visningar
6 962
Senast: Tina
·
M
Western Vilka är det som ska dit??... vilka ska tävla??.. ska bli så himla kul att åka dit.. skulle igentligen åka upp och rida trailen men det...
Svar
7
· Visningar
2 122
Senast: hotrodder
·
Western vill ha lite tips på lätta övningar jag kan träna på med pållan. (När jag rider alltså.) Har testat att rida med långa tyglar utan...
Svar
2
· Visningar
2 338
Senast: reykurboy
·
F
Western One-rein stop på \"skenande\" häst? Min häst stack häromdagen (det var ingen panik inblandad, så det var ju inget egentligt skenande...
Svar
12
· Visningar
4 365
Senast: tiisa
·
T
Western Ni som anmält er, har ni fått papper hem?
Svar
5
· Visningar
2 066
Senast: alazzi
·
M
Western HJWR (Hjo western riders) Kommer att ha ett KM 27 sep -03, som har alla grenar även ko och timed events obs ej ranchtrail och...
Svar
0
· Visningar
2 070
Senast: Miss_Trouble
·
W
Western har några bilder från qh sm?
Svar
6
· Visningar
2 175
Senast: __sandra__
·
B
Western haloj alla, Zacha har nu bytt login...mina användarnamn har ju en förmåga att krascha lite då och då... :crazy: jag har bestämt att...
2
Svar
29
· Visningar
4 919
Senast: millan_myzan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp