Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Hoppning Måste man sitta till häst på prisutdelning eller går det bra att gå in o bara ställa sig bland de övriga? Vet att man förut inte...
2
Svar
36
· Visningar
3 893
Senast: mariap
·
A
Tävling Hej Alla, Jag undrar om någon kan rekommendera någon tävlingsmapp som går att "dra igen" med dragkedja. Mitt hästpass måste få plats...
2
Svar
24
· Visningar
6 240
Senast: vicky417
·
Western vilka ska på MWR´s tävling 3dje maj? någon som ska på WRZ 17maj? :D
Svar
14
· Visningar
1 147
Senast: Tender
·
H
Western Hej!! Sitter här med dagens i-landsproblem... 12-15/6 är det tävling både i Norge och i Danmark och jag kan för mitt liv inte bestämma...
Svar
3
· Visningar
1 013
Senast: hotrodder
·
T
Körning Nu har jag äntligen blivit lovad att få hjälp att börja köra min ponny! Han är "grund-inkörd" utav uppfödaren men inte körd på ett bra...
Svar
10
· Visningar
2 437
Senast: Jeeves
·
L
Körning okej, nu är jag igång igen. alla som hatar nybörjarinlägg kan blunda! :smirk: nu har jag lånat hem en loksele, både däckeln och lokan...
2
Svar
35
· Visningar
4 958
Körning Idag har jag varit och köpt mig en Tideholmsrockard :D Har letat och letat med ej funnit vad jag söker sedan fick jag bra erbjudande på...
2
Svar
20
· Visningar
2 040
B
Dressyr Har äntligen fått hem min nya plastrong :love: Men nu skulle jga vilja veta hur man viker dem? För visst finns dte väl ett speciellt...
Svar
15
· Visningar
2 551
Senast: Saigon
·
Körning Vad är skillnaden? Vilka är bäst? Har sökt men inte hittat så mycket om de.
Svar
6
· Visningar
2 309
Senast: affe
·
L
Körning finns det någon siffra som talar om vilken storlek det är på selen??? Jag har en sele som min ponny vuxit ur och vet inte vad det är...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Linnzan
·
M
Körning Var iväg på körkurs med Rolf idag och körde konkörning. Himmel vad nöjd jag är! Min arm verkar vara läkt, Pontus älskade att få jobba...
2
Svar
22
· Visningar
2 276
Senast: a_c72
·
Övr. Grenar Går det att kvala på Pramms? Vill ju ha häst till start.
Svar
1
· Visningar
828
Senast: fleur
·
Hoppning Letar efter senskydd i läder till min kille. Dock har han korta och tjcka ben (kallblod) De ska vara bruna, men var kan man hitta...
Svar
11
· Visningar
1 140
Senast: BIL
·
S
Western Japp, nu har jag hittat sadel och en padd som är ok (från Continental, med extra stoppning i paneler). Den funkar men uppfyller...
2
Svar
36
· Visningar
3 821
Senast: Sasse_
·
M
Dressyr Halloj, nån som vet? Har en Edingburgh dressyrsadel som jag älskar men jag har ganska korta ben och funderar nu på om det finns sadlar...
Svar
8
· Visningar
1 016
Senast: Fiorano
·
Fälttävlan Två hästar avlivades igår i Kentucky (Rolex)...:( http://useventing.com/competitions.php?section=rk3de&id=1483
Svar
4
· Visningar
1 017
Senast: Mtv
·
Western Så var det dags för det igen då. Och jag undrar givetvis vilka av er som ska dit??? :D
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 232
Senast: Lenita
·
A
Tävling Jag ska ta grönt kort, och har klarat ut allting utom ridprovet som krävs innan man tar gröna kortet. På mitt papper står det att ens...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: BasicLisa
·
J
Trav Satt och tittade på gamla elit lopp på nätet! Såg Copiads lopp,hästen kunde helt klart springa,gick ju bra tider redan då!Hur kommer...
Svar
3
· Visningar
1 070
Senast: Indyhope
·
T
Hoppning Vet någon en bra hemsida eller så när det står hur man tränar upp sin häst att hoppa ? Asså från grunden med bommar och uppåt ...
Svar
5
· Visningar
2 648
Senast: Vita_N_6520
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp