Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Vad betalar ni för er försäkring?
2
Svar
23
· Visningar
1 747
Senast: Lazy Lady
·
Gnägg "Graffe" njuter av sommarvärmen !
Svar
0
· Visningar
124
Senast: Nupilot
·
Gnägg Jag å Grålleman på en liten lokaltävling i vintras tror jag.. Han är så söt! Alltid glad..
Svar
0
· Visningar
94
Senast: Yasmine
·
J
Hästmänniskan Hej, E på väg å köpa ca 3 ha mark och bygga hästgård. 2 islandshästar som ska gå på lösdrift (men ska även bygga stall). Min fråga är...
2
Svar
21
· Visningar
2 434
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Är det nån här som är bra på drag...Jag har ett sk svängbart drag. En variant på triplex drag. Eftersom det är svängbart såå blir det...
Svar
3
· Visningar
1 170
Senast: mul
·
Hästmänniskan Jag är ute efter sand, gärna "sandstrand"...är det nån som vet nåt billigt och vart man kan få tag på det? Paddocken finns i nordöstra...
Svar
3
· Visningar
970
Senast: Hrannar
·
S
Hästmänniskan min ena häst som gjorde en operation i okt månad 2005 (bla ett område ovanför ögat) fick pga operationen problem med ena ögat. (rinner...
2
Svar
29
· Visningar
2 331
Senast: pulkaskurk
·
G
Hästmänniskan Vet inte om tråden ska ligga här eller på Avel, moderatorn får avgöra!:) När man registrerat ett stuterinamn, måste man då välja om...
Svar
8
· Visningar
3 621
Senast: Girasol
·
Gnägg Tolfte gången någon någonsin satt på min lilla plutt - vi befinner oss på ett lajv (levande rollspel) med en massa läskiga saker. Hur...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Nixehen
·
Svar
0
· Visningar
136
Senast: Nixehen
·
Svar
0
· Visningar
105
Senast: Ämelie
·
Gnägg Mitt hjärtegryn i hagen för 1½ år sedan
Svar
0
· Visningar
134
E
Hästmänniskan är det någon som vet hur mycket det kostar att importra en travhäst från USA och hur lång karantän är det? Träffade den mest bedårande...
Svar
1
· Visningar
714
Senast: giffan
·
S
Hästmänniskan Jag planerar att ta hästen med mej till Ungern nu i vår .Var där och red på hur häst 2005 och vill nu testa med min egen Det blir en...
Svar
10
· Visningar
1 163
Senast: Samir
·
B
Hästmänniskan Undrar om ett släp(hästtransport) måste vara trafikförsäkrat? Hittade inget om det hos vägverket, där står det att motordrivna fordon...
2
Svar
34
· Visningar
10 799
Senast: Boj
·
Y
Hästmänniskan Min häst står på ridskolan på halvfoder, på avtalet står det tydligt vilka dagar hästen används på lektioner. Resten av veckan är min...
2
Svar
25
· Visningar
2 471
Senast: Messy
·
J
Hästmänniskan Jag vet inte riktigt vart man ska lägga den här tråden men... Jag undrar iaf... om det finns några bra hästgymnasium i bohuslän, som...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: Glimfeather
·
R
Hästmänniskan Hej! Nu är det såhär att jag är påväg att skaffa häst... Och jag försöker få ihop alla kostnader! Okej, jag har inte tagit med ALLA...
Svar
3
· Visningar
964
Senast: lil-sis
·
Hästmänniskan Jag har sett att i många hagar står det rundbalar eller fyrkantsbalar med hö där nätet är kvar nedtill för att hålla ihop dom. Ser ju...
Svar
16
· Visningar
2 459
Senast: Mli
·
Hästmänniskan Vårat stall är egentligen ett kostall. Vi har byggt tre boxar på sidorna om fodergången och fyllt rännan, där man har skrapat ner...
Svar
4
· Visningar
1 130
Senast: AnnaJL
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp