Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Lite gnäll... Jag har efter att haft uppehåll lite drygt ett år nu tagit på mig att ta hand om anmälningarna till en tävling - redan...
Svar
3
· Visningar
781
Senast: Febbe
·
H
Hästmänniskan Vill bara ha råd av forumet, hur man gör när man har flera köpare som är intresserade. Värderar dom likvärdigt men svårt att avvisa...
Svar
5
· Visningar
1 099
Senast: DubbelAnnika
·
Q
Hästmänniskan Om man har hittat saker på hästen som ses som dolda fel, och kan göra så att om man väljer att behålla den, kan göra så att den får vila...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
7 597
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Ska kanske göra en ridbana,:bump: (av sand) men vart sjutton får man tag på billig markduk??? har letat men bara hittat sån där svindyr...
Svar
7
· Visningar
12 687
Senast: Gizza
·
Hästmänniskan Ja, som sagt hur ända in i :devil: får man ner trästolpar i en hage där jordlagret är 10 cm, sen kommer sten, sten, sten, sten...?! Vi...
Svar
10
· Visningar
10 116
Senast: BIMM
·
Y
Hästmänniskan Behöver lite bygghjälp igen. I dagsläget är byggnaden stallet ska bli i helt oinredd, dvs det är bara ett skal. Taket består av halm...
Svar
4
· Visningar
1 010
Senast: gylle
·
Hästmänniskan Har vi några rättigheter? Såhär är det, Vägen till stallet är JÄTTE dålig, Den har nästan försvunnit det är nästan 40cm djup lera på...
Svar
9
· Visningar
1 001
Senast: Choklad
·
G
Hästmänniskan Ja snart är det nog dags för att slå ner lite stolp i marken och dra om hagen.Det lär ju inte dröjja allt för länge iallafall=) Så...
Svar
5
· Visningar
972
Senast: Gazzan
·
Hästmänniskan Min lille minishettishingst kom idag på att det var mycket bättre att springa i sommarhagarna än i vinterhagen där hans dryge...
Svar
3
· Visningar
806
Senast: Alkemisten
·
Hästmänniskan Fick igår höra av en bekant om att man måste söka nått tillstånd om man har fler än 3 hästar i ett stall o det skulle kosta runt 5000kr...
2
Svar
21
· Visningar
1 943
Senast: ZorréZaid
·
N
Hästmänniskan Jag har en väldigt klantig häst och bor i leriga skåne:crazy: Kladdig hage=klantig skadad häst:( Risken är iaf stor! Nu hade jag då...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Gisburne
·
A
Hästmänniskan Bonden som delar väg med oss vill gräva ner sådana där boskapsgaller på vår grusväg så att hans kossor inte kommer ut ur hagen. Jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 928
Senast: Emma-pemma
·
G
Hästmänniskan Ni som har trästaket, har ni valt att sätta stolpen innanför eller utanför de horisontellt lagda brädorna? Med "innanför" menar jag inne...
Svar
11
· Visningar
3 344
Senast: cirkus
·
Hästmänniskan Jag har en grusridbana, 20x40m. Anlades i en del av hagen genom att ett jordlager schaktades bort och sedan fylldes 0-8 grus på i ett ca...
Svar
7
· Visningar
1 099
Senast: Febbe
·
L
Hästmänniskan Kan man starta ett företag utan någon egen insats? Kan det företaget i sin tur ta lån för att köpa in gård och mark? Kan företaget i så...
Svar
8
· Visningar
2 103
Senast: hannibal
·
M
Hästmänniskan Har nån haft samma problem?????:confused: :mad: Har haft en häst på foder nu och skulle ha den på prov i 5 veckor efter det skulle...
2
Svar
33
· Visningar
4 572
Senast: Mia_R
·
B
Hästmänniskan Hej jag ska sälja en sadel som jag har och jag undrar vad det kostar att skicka den och hur man går till väga. Är det bara på posten man...
Svar
6
· Visningar
1 032
G
Hästmänniskan Jag tänkte beställa hem nått lass sand och tänkte höra med er som har typ gjort en paddock vad fick ni ge för väggrus/sand ?per lass!
2
Svar
30
· Visningar
14 129
Senast: Mitra
·
Hästmänniskan Jag satt här och fundera...har läst att det fins en del här som blivit lurade på div köp på bla sadlar och hästsaker. Om ni betalat...
Svar
11
· Visningar
1 082
Senast: Immer
·
Hästmänniskan Var vänder man sig om man har en ponny utan papper för att registrera + få pass ? Häst ras = okänd Jag har stött på ett stort...
Svar
9
· Visningar
1 004
Senast: ankic
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp