Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

Hästmänniskan Jag har blivit erbjuden att ha mina hästar gratis hos grannen mot att jag själv hägnar in/om deras gamla hagar. De har aggregat som jag...
Svar
3
· Visningar
847
Senast: hubinette
·
C
Hästmänniskan hej!! jag undrar hur det är att praoa på bollerup, någon som har gjort det eller kanske går där?;)
Svar
3
· Visningar
1 055
Senast: Ajnok
·
D
Hästmänniskan Om hästen haft en skada hos sin gammla ägare och jag som ny ägare tar över den gammla försäkringen men höjer livsbeloppet får jag då en...
Svar
3
· Visningar
699
Senast: Dream
·
Hästmänniskan Sitter här och är rätt så irriterad :mad: Har ringt runt till x antal hovslagare och har äntligen hittat en! :rofl: Hade en...
2
Svar
28
· Visningar
2 542
Senast: SO Hovslagare
·
Hästmänniskan Nu har snickaren varit här och studerat "grishuset" eller ladugården.. vilket man vill :angel: som ska bli min hästs nya hem. Golvet...
Svar
8
· Visningar
2 512
Senast: mul
·
T
Hästmänniskan Hejsan! Jag sålde min häst för 3 1/2år sedan. Nu har jag hört att hon blivit såld igen. Kvinnan jag sålde till "minns" inte namnet på...
Svar
11
· Visningar
1 259
Hästmänniskan Jag har bara erfarenhet av Agria och Sleipner. Nu räknade jag lite på min premie och kom fram till att den blir billigare om jag hade...
Svar
14
· Visningar
1 177
Senast: roslagen
·
S
Hästmänniskan jag är en tjej som är långtids sjukskriven på grund av detta utbrändhet på grund av att jag jobbade 7dagar i veckan, ensamstående med...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
8 464
Senast: Lavinia
·
Hästmänniskan Mina föräldrar är på väg att köpa en ny bil, som kommer att få dra några kg mer än den vi har nu. Och vill då väga upp släpet vi har...
Svar
3
· Visningar
712
Senast: Oxxx
·
I
Hästmänniskan Hur stort är stallet ni är uppstallade i? Betalar ni vit eller svart hyra?
Svar
15
· Visningar
961
Senast: nexxa
·
Hästmänniskan Jag har fått ytterligare ett avslag på en omprövning på avdragen på deklarationen för 2004.... dom räknar delar av min verksamhet som...
Svar
14
· Visningar
1 566
Senast: Rolle
·
Gnägg Kenzo sommaren 2005
Svar
0
· Visningar
132
Svar
0
· Visningar
148
W
Hästmänniskan Syrran ska flytta ner sin pålle till vårt nya ställe och sa igår upp sin boxplats. Hon fick reda på att det var två månaders uppsägning...
Svar
5
· Visningar
890
Senast: Inte_Ung
·
N
Hästmänniskan Jag har precis börjat träna (Friskis & Svettis) efter att ha haft ridning som enda motionsform i 15 år... Insåg idag att musklerna på...
Svar
16
· Visningar
2 712
R
Hästmänniskan Hur mycket betalar ni för att ha era hästar uppstallade i någon annans stall? Vad ingår i hyran och vad är de för stall? Visste inte...
Svar
15
· Visningar
1 150
Senast: miamiSwing
·
Hästmänniskan Finns det någon här som vet hur man går till väga om man skulle vilja köpa häst från Tyskland? Hur ser det ut med pappersbiten...
Svar
1
· Visningar
920
Hästmänniskan Förändras veterinärvårdstillägget om hästen är över 16 år? För hos Agria minskar väl beloppet man får ut om hästen dör efter 16, men hur...
Svar
2
· Visningar
637
Senast: Thera
·
A
Hästmänniskan Är det någon som hittat mer info om nya reglerna som ministerrådet (tror jag) förväntas klubba igenom i veckan? Dom går på den i mina...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
9 168
Senast: Houdinie
·
Hästmänniskan är nyfiken på det här med att ha hästverksamhet, stuteri/mindre uppfödning/tillridning m.m. Finns det några bra utbildningar för detta...
Svar
7
· Visningar
2 727
Senast: Masse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Lös i magen

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp