Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

R
Hundavel & Ras Ja, imorgon ska jag åka iväg och kolla på valpar av rasen Stabyhoun och förhoppningsvis tinga en. Vad har ni för erfarenheter av...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
17 099
Senast: Kira
·
Hundavel & Ras Ja, nu är vi inne på dygn 55 och är således på upploppet = dags för en egen liten tråd :banana: Nyfotade bilder från idag på lilla...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
12 406
Senast: inverterad
·
Hundavel & Ras Vi har nu beslutat att köpa hund (äntligen!! :banana:). Men... vi har stora problem att välja ras. Vi är lika kluvna allihopa...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
14 231
Senast: vallhund
·
Hundavel & Ras Ja då har vi kommit så långt att vi bestämt oss för ras och träffat flera olika uppfödare. Uppfödare A är mycket erfaren och välkänd...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 298
T
Hundavel & Ras Jag skulle gärna vilja veta vad för ras ni tror passar på mig, har ju redan två hundar (cavalier och golden) men om något år vill jag...
Svar
19
· Visningar
1 539
Senast: Toviie
·
H
Hundavel & Ras Vad tycker ni om denna ras? Hur har de RR ni träffat varit? Mvh Steffi
3 4 5
Svar
94
· Visningar
14 314
Senast: Indiv
·
Hundavel & Ras Jag erkänner glatt att detta med utställning inte är mitt intresse eller ens något som jag anser premierar rasernas utveckling på något...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
7 740
Senast: Kilauea
·
B
Hundavel & Ras Hej! Jag har äntligen råd, tid och möjlighet att skaffa hund:laugh: Men jag kan inte bestämma mig för vilken ras, mycket för att jag...
2
Svar
21
· Visningar
1 727
H
Hundavel & Ras Man ser ofta ordet seriös i kombination med ordet uppfödare /kennel. När är en uppfödare seriös när räknas den dit är jag seriös bara...
Svar
7
· Visningar
1 178
Senast: Red_Chili
·
G
Hundavel & Ras Lite spinoff på tråden angående vad man anser är en svår hund. Jag funderade lite mer på det och tänkte på det att man kanske spontant...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 624
Senast: Kilauea
·
J
Hundavel & Ras Jag ska köpa en Welsh springer spaniel nästa år då undrar jag vart man hittar vart utställningar är runt om i landet om de finns någon...
Svar
4
· Visningar
973
Senast: Jeja85
·
Hundavel & Ras Ja :D Jag och sambon flyttar till hus om ca 1 månad och vi har bestämt oss för att när vi har flyttat vill vi skaffa en hund till. Jag...
2 3
Svar
53
· Visningar
3 333
Hundavel & Ras Ja nu var det nog 20 år sedan jag var på den stora utställningen i Älvsjö, men i helgen drog jag iväg med sambon för en dag med härliga...
2 3
Svar
45
· Visningar
3 364
Senast: Swat
·
H
Hundavel & Ras Någon som vill kolla en sak på PM:et till mig. Kan inte öppna filen....
Svar
1
· Visningar
827
Hundavel & Ras Blir verkligen knäpp..har suttit senaste veckan och spånat på en ras som skulle kunna vara perfekt för oss här hemma..Men det är...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 806
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Det var för mig en helt ny ras och jag hade inte en aning om att detta är en ras som diskuteras flitigt i media. Inget jag har tänkt att...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
7 454
Senast: Milosari
·
Hundavel & Ras Finns här ngn som har erfarenhet av Stabyhoun? Hade aldrig hört talas om rasen inna jag var på Stora Stockholm i helgen. Såg till min...
Svar
4
· Visningar
975
Senast: Kira
·
H
Hundavel & Ras jag och min sambo ska nu efter nyår Flytta till stort hus ute på landet. det ligger ganska ensligt och är idylliskt för att ha hund där...
Svar
5
· Visningar
1 057
Senast: Hannah0407
·
Hundavel & Ras Lillkillen är bara 10 veckor ännu så det dröjer ett tag tills det är dags för nästa hund, men det kan ju vara bra att börja fundera i...
Svar
6
· Visningar
1 058
Senast: Lady_A
·
Hundavel & Ras Ni som har erfarenhet av chihuahua, hur funkar det att ha en sådan tillsammans med hundar av andra raser? Jag menar, en vavva är ju...
Svar
12
· Visningar
2 341
Senast: Cornelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp