Bukefalos 28 år!

Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Se om det funkar,.,. *länk borttagen av moderator* Vad tycker ni???
Svar
4
· Visningar
2 241
Senast: thereseSvensson
·
K
Övr. Hund Har varit orolig för sambons schäfertik, hon har haltat på ett framben i över en vecka. Vi trodde att hon sträckt sig, så vi lät henne...
Svar
12
· Visningar
3 415
Senast: bettan
·
B
Övr. Hund Hej! Har ni någon fin hemsida för eran ögonsten? :love: Skriv! Klicka in på min & Hedvigs! :idea: Kramar! Anna
Svar
4
· Visningar
1 207
Senast: towe
·
Övr. Hund :cry: :cry: :cry: I morse kl 9:15 var vi till veterinären och avlivade vår hund, Lillen. Det var fruktansvärt jobbigt! Jag kunde inte...
Svar
10
· Visningar
1 436
Senast: domino
·
B
Övr. Hund hej jag söker en bra sida me valpar och hundar till salu.. nån som vet nån bra :confused:
2
Svar
28
· Visningar
2 622
Senast: Fiffi1
·
Övr. Hund Om jag inte minns fel så var det ngn här som hade corgi? Kan vi inte få se några bilder, det är ju så söta hundar! :love: :o
Svar
12
· Visningar
2 602
Senast: rabbe
·
Övr. Hund Doris har varit på återbesök hos homeopatskolan. Hon har ätit homeopatmedicin sedan i slutet av maj eftersom veterinären inte kunde...
Svar
2
· Visningar
2 377
Senast: martha
·
L
Övr. Hund när han va liten! http://photo.starblvd.net/~labert/1-1-1.jpg?i=1064397983&pw=*2AC53F48D44D Lilla tomtenisse.. :love: Visst va han söt...
Svar
3
· Visningar
1 001
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Nu var det ju en evighet sedan jag svansade runt på lydnastävlingar å sånt, men hade en disskution med min granne i dag, och hon hävdade...
Svar
2
· Visningar
2 213
Senast: KaZa
·
B
Övr. Hund Den 13 september skall jag och min cocker ställa ut för allra första gången :crazy: på Sofiero i skåne. Inte annat än att man är lite...
Svar
9
· Visningar
2 390
Senast: Geezer
·
N
Övr. Hund Första är på båda, ngt tilltuffsade efter en heldag hos svärföräldrarna och deras vattenspridare bl.a :D Hundarna Min tik Trazzel...
Svar
5
· Visningar
1 169
Senast: OzzyN
·
M
Övr. Hund jag har en schäfer som är 14 år, har haft henne sedan hon var 7 veckor. På sista tiden har hon börjat att bli lite svag i sina bakben...
Svar
7
· Visningar
2 855
Senast: Biztro
·
K
Övr. Hund Igår råkade en tredje hund ut för honom. Även detta slutade på djursjukhuset. Första gången han var i bråk var han 8 månader och då högg...
Svar
4
· Visningar
1 384
Senast: PIRU
·
Övr. Hund Är det någon som vet var man ska vända sig om man skulle villja skaffa sig en byracka från spanien? Jag har hört att man kan köppa...
2 3
Svar
55
· Visningar
6 517
Senast: Hyacinth
·
Övr. Hund Ni som har hund och jobbar, hur gör ni? Har ni hunden med er på jobbet, på hunddagis, eller är den ensam hemma? Längtar så efter en...
2
Svar
25
· Visningar
3 133
Senast: EmelieK
·
V
Övr. Hund Vad har ni för försäkringa på era hundar? Vad täcker dom och vad kostar dom? Har nyligen skaffat valp och jag är helt ute å virrar...
2
Svar
20
· Visningar
2 517
Senast: Rotterö
·
N
Övr. Hund Har 5 helt underbara valpar hemma...5 grabbar är dom och under flaskuppfödning. Har fått en sån otrolig kontakt med dom nu att jag får...
Svar
10
· Visningar
1 551
Senast: Torktumlare
·
Övr. Hund Varför ylar hundar egentligen? vad betyder det? Jag vakna imorse av att min hund stod och yla i sovrummet och jag har aldrig hört henne...
Svar
6
· Visningar
4 452
Senast: Tippan
·
A
Övr. Hund Ni som har köpt ett sånt här HundTäcke , vad tycker ni om dt?? köpte sånt från börjes förra veckan men det känns inte vattentätt... E...
Svar
4
· Visningar
1 871
Senast: litania
·
T
Övr. Hund hur tror ni köpare till dom små liven tänker??? Blir sååå trött på alla oseriösa köpare.. Hade ute en annons på mina 7 sötnosar, 8 av...
Svar
12
· Visningar
3 669
Senast: Jadzia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp