Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Jag blir så trött på dessa huggormar (ja, det är väl inte riktigt deras fel :crazy: ) Nu är det 3:e gången på 1½ vecka som hanen...
Svar
7
· Visningar
1 156
Senast: Pitbull
·
Övr. Hund Jag som lider av kroniskt dåligt självförtroende gällande min kapacitet och förmåga att dressera min hund, har nu betalat in...
Svar
4
· Visningar
749
Övr. Hund Jag förstår ifall den här frågan är lite luddig och svår att svara på. Men nu är det så, att jag ska springa och gå 5 km imorgon. Det...
Svar
8
· Visningar
877
Senast: GaurdianAngel
·
T
Övr. Hund Sitter här och ska nog få tummarna ur och äntligen skaffa mig en vovve. Men nu sitter jag då och funderar på vilken ras.. vill ha en...
Svar
11
· Visningar
1 138
Senast: Vaccan
·
B
Övr. Hund Boris ID-tatuering är nästintill oläslig, så det blir till att ringa vetten snart och göra om den alt. chip-märka. Varför nöts den...
Svar
10
· Visningar
845
Senast: beda
·
M
Övr. Hund jag tittar lite på skoj ibland på olika hundraser. Och jag har stört mig på alaskan malmute och a... husky e det samma ras lr...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Du vet att du är en hundmänniska när... 1. Du har fler hundsängar, tuggleksaker, halsband, koppel, selar och hundburar än du har...
Svar
10
· Visningar
1 136
Senast: Aningsfull
·
S
Övr. Hund får man tävla bruks med blandis?? har varit inne på detta men inte fått nåt rakt svar... :confused:
Svar
10
· Visningar
1 121
Senast: Calazirya
·
M
Övr. Hund I fredags var jag tvungen att avliva min 1,5 år gamla hund. Pga dåliga njurar. Det hade tydligen pågått länge, var kroniskt sa de. Var...
2
Svar
30
· Visningar
3 624
Senast: moe
·
R
Övr. Hund Ronja en bearded collie på 8 år. Brukar 4 gånger i veckan få "tänka" genom att söka godis i skogen eller lära sig nya konster (det...
Svar
15
· Visningar
1 140
Senast: Diaglyphard
·
M
Övr. Hund Vad är det för utmärkande skillnader mellan vanlig labrador och jaktlabrador förutom utseendet? Har alltid tyckt att labradoren verkade...
2
Svar
23
· Visningar
3 118
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Är det stor skillnad på temperament på dessa två raser? Och i så fall, vilken är skillnaden/skillnaderna?
2 3
Svar
50
· Visningar
5 405
Senast: antiloop8
·
M
Övr. Hund Finns det något mán kan göra själv? Vad? Annars finns det något en veterinär kan göra? :bow:
Svar
9
· Visningar
10 989
Senast: maverick
·
Övr. Hund Nu har jag lagt upp bilder på min knasiga vovve. Detta är första gången jag har haft möjligheten att visa upp honom på Buke :banana...
2
Svar
22
· Visningar
1 872
Senast: kamomillo
·
A
Övr. Hund denna gång på hund. kan säga att han är 9 år och under dom åren har INGEN gissat rätt på raserna som är i honom. inte ens ett rätt...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 550
Senast: smiling_sun
·
J
Övr. Hund ja, det finns massor gissa hästrasen så nu tänkte jag komma med en gissa hundrasen! Lite variation skadar aldrig ;) Vilken ras och hur...
Svar
9
· Visningar
1 458
Senast: Daphine
·
B
Övr. Hund ja, nu är det så att när vi köpte våran hund till familjen köpte vi från en uppfödare som är medlem i SKK och godkänd och allt va de nu...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 511
Senast: Kristin80
·
S
Övr. Hund NU har jag kommit hem från mitt efterlängtade läger och har svårt att gå ner i varv! Helst skulle man ju vilja ut och prova precis alla...
2
Svar
21
· Visningar
2 079
Senast: skrocken
·
R
Övr. Hund Kommer här en bild på Ronja som nyklippt! Hoppas ni ser för det är den enda bilden jag fått in i datorn än! Ronja ligger i soffan...
Svar
11
· Visningar
1 068
Senast: rattalskare
·
P
Övr. Hund Inatt vaknade jag med ett ryck, ja inte bara jag utan även Bosse reagerade. Kira ylade :confused: Har aldrig hört henne yla tidigare...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Tippan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kaninskrik
  • Kön kattungar
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp