Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Hur länge kan man gå med en 9 månaders hund av mellanstor ras? Det är rask takt som gäller.
Svar
6
· Visningar
1 088
Senast: Tiggertjejen
·
C
Övr. Hund Jag brukar ju ibland vara hundvakt åt den här lilla krabaten, Perro . Det är jätteskojjigt. Och hunden tycker det oxå :) Nu ska jag ha...
Svar
13
· Visningar
1 029
Senast: Cronis
·
Övr. Hund Sitter här och funderar redan över vilken ras som det kan tänkas bli trots att det är år kvar .. Förberedning och rasletning är ju en...
2
Svar
26
· Visningar
1 862
Senast: Orzon
·
Övr. Hund Hej hej! Fick tabletter utskrivna av veterinären att ha med på promenaderna ute om plutten blir biten av en orm. Tabletterna skall...
2
Svar
26
· Visningar
3 280
Senast: Zafir
·
Övr. Hund Har hamnat i ett litet dilema :crazy: ska försöka göra en lång historia kort.. jag bor i hyreshus och i vårat område så är det ett...
3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 183
Senast: Vaccan
·
F
Övr. Hund Jag har en tervuerentik på 14 månader som inte travar , bara passar. Kan hon få skador av passgången och hur (fan) får jag bort det...
Svar
7
· Visningar
934
Senast: Milosari
·
O
Övr. Hund När jag är ute och går med min lilla valp så förstår jag att folk blir som tokiga. Hon är ju SÅ SÖT! :love: Och att alla vill stanna...
Svar
5
· Visningar
1 105
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund Nu kommer ännu en foderfråga! :angel: Vår lilla dvärgpinscher-hane, 12 veckor gammal, har Precept Puppy som foder. han verkar lite...
Svar
16
· Visningar
1 083
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Jag skulle vilja mentalbeskriva min hund. Har försökt leta lite på nätet men jag hittar inget. Vet någon här var man kan hitta klubbar...
Svar
13
· Visningar
1 345
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Vi har nu börjat med Frontline på hunden. Hur tycker ni att det funkar? Har ni varit med om spec. biverkningar av medlet?
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hej! Om en hund har en tendens att tigga väldigt mycket måste det väl ändå vara rätt att visa den ut från köket när man äter? Det...
2
Svar
21
· Visningar
1 589
Senast: skrocken
·
Övr. Hund Vi har fått hem vår nya valpis, :banana: men vi vet inte vad vi ska kalla henne då hon ännu inte presenterat sig. :confused: Har ni...
Svar
12
· Visningar
1 087
Senast: Fnurra
·
H
Övr. Hund Någon som vet om ett bra sådant? Jag frågade i djuraffären häromdagen men hon hade bara ett där fästingarna inte sätter sig (vilket är...
2
Svar
24
· Visningar
3 390
Senast: Tippan
·
G
Övr. Hund Någon som ska ställa sin hund? Har en bekant som ska ställa sin och jag funderar på om utställningen sker inomhus eller utomhus. Ifall...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Farinen
·
C
Övr. Hund Idag var vi i ett vildsvinshägn med våran jämte, så han skulle kunna möta vildsvin under lite kontrollerade former. Under hans första...
Svar
9
· Visningar
1 457
Senast: _Runaway_
·
G
Övr. Hund Men jag har haft mina hundar hos en proffsfotograf. Fick hem bilderna igår och jäklar vad fina de blev!! :) :) Oj oj...säger jag...
Svar
14
· Visningar
1 052
Senast: linafina
·
Övr. Hund Har letat runt efter oliak foder och info om det för att lära mig mer,, nyväckt intresse :D just nu försöker jag lära mig mer om vad...
Svar
6
· Visningar
1 183
M
Övr. Hund Jag är inte världens mest hunderfarna människa, men jag lär mig, läser och går på kurs. Jag försöker aldrig glänsa, och säger jag något...
2
Svar
29
· Visningar
2 090
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Tanten njuter av vinden som kom idag! Urskönt! :D http://www.fotogalleriet.se/arkivet/synligt/01898/03168/thumbs/big/PICT0003.JPG
Svar
1
· Visningar
673
Senast: HumleMumlan
·
Övr. Hund Ute på promenaderna är han ibland nästan "besatt" av att äta gräs (gröna växer fungerar bra som substitut inomhus), och inte alla...
Svar
12
· Visningar
1 686
Senast: Carla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp