Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

P
Övr. Hund Säger hej till publiken :D Bråkar Säl? Slappar
Svar
4
· Visningar
782
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Sjutton också, lyckades posta tråden innan jag hann skriva klart... Kan man inte radera? *morr* Äh, jag får visst leva...
Svar
15
· Visningar
1 330
Senast: GaurdianAngel
·
C
Övr. Hund Hur lyder reglerna för CACIB?? Har läst men är allmänt förvirrad.Hur gammal ska hunden vara för att få delta och tävla om CACIB??Vilka...
Svar
16
· Visningar
2 418
Senast: KickiH
·
B
Övr. Hund Leia har fått för sig att hon bara kan gå på högra sidan när vi går över en bro... När hon var valp ville hon inte gå alls och sen när...
Svar
8
· Visningar
1 251
Senast: Bee Sweet´s
·
B
Övr. Hund Måste bara skriva av mig lite. I onsdags var vi på kurs för första gången. det är en unghundskurs där vi ska träna vardags lydnad och...
Svar
4
· Visningar
865
Senast: Bopplan
·
P
Övr. Hund Kan man börja ta ut 3 veckors valparna i gräset?`
Svar
2
· Visningar
745
Senast: falukorw
·
Övr. Hund Hej alla glada! Nu är våren på väg, och vi hundmänniskor kan väl inte mer än njuta?! Vara ute i solen, mysa i gräset, bada med...
Svar
1
· Visningar
1 088
Senast: giowanna
·
N
Övr. Hund Hur vanligt kan det vara? Känner ni till någon? När jag vacc min hund senast diskuterade vet med sej själv och sin kollega och med mej...
Svar
6
· Visningar
1 130
Senast: Vitsippan
·
S
Övr. Hund Någon som provat det? Erfarenheter?
Svar
15
· Visningar
2 145
Senast: mandalaki
·
Övr. Hund Jag blir bara mer och mer konfunderad och beklämd när jag läser djurannonser (och hundannonser i synnerhet). Hittade ovanstående...
Svar
3
· Visningar
963
Senast: blindmelon
·
L
Övr. Hund Hur lång tid efter sprutan har man 100% effekt? Kan han para ändå, men att det inte blir några valpar? Tack på förhand!
Svar
5
· Visningar
9 765
Senast: Loriley
·
H
Övr. Hund ... i helgen. En blandning av schäfer/new foundland/golden o bordercollie. Jag var lite nervös för hur hon skulle se ut men hon var...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 405
Senast: HaRLeKIn
·
Övr. Hund Hederspris innebär det något utav värde för hunden? Alltså vid framtida utställningar eller vid avelstjänst osv.osv? :confused:
Svar
11
· Visningar
894
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Jag har ett litet bekymmer... Efter att ha kämpat med vittringsapport i ett tag, så funkar min hund till slut på det. Eller nåja...
Svar
6
· Visningar
1 208
Senast: sagani
·
H
Övr. Hund Vet att det finns massa sådana här trådar, men hoppas på svar på min också :smirk: Jag är en tjej på 21 år, har nu en gammal...
Svar
18
· Visningar
2 892
Senast: Hawaii
·
Övr. Hund Jag kom inte på någon bra rubrik, men ialla fall jag vet att ni är flera som är engagerade i olika klubbar och tränar och tävlar. Har ni...
Svar
2
· Visningar
726
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Apropå avlivningar...jag har för första gången stött på uttrycket "springer spaniel rage". Är det något som förekommer hos både engelsk...
2
Svar
21
· Visningar
4 131
Senast: UrsusRex
·
Övr. Hund Inatt hade vi besok av coyoter. Det hander lite da och da. Vi har en ganska sa stor tomt (2 ha) som pa baksidan gransas av ett stort...
Svar
6
· Visningar
1 209
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Hur gör ni när ni släpper i hop hundar som itne känner varandra? Jag har själv alltis släppt ihop ute och haft båda lösa vid tillfället...
Svar
11
· Visningar
5 216
Senast: Enya
·
Övr. Hund Är sällan på hund så detta kanske är uttjatat. Läste om mjuka och hårda metoder och där kom ämnet upp. Min erfarenhet av...
Svar
6
· Visningar
1 486
Senast: GaurdianAngel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Åka långt tåg med katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp