Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Övr. Hund Jag har en bekant som har en Jack russel pojke. Han råkade ut för en olycka där höften hoppade ur led. Det gick att få den på plats utan...
Svar
7
· Visningar
2 224
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Skall köpa valp och har en kombi med galler mot baksätet. Vill ha galler så att man tryggt kan öppna bakluckan också utan att hunden far...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
6 711
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Har era hundar smeknamn, och använder ni isåfall flera namn på dem när ni kallar på dem? Fungerar det eller blir hunden schizofren...
Svar
2
· Visningar
1 182
P
Övr. Hund Jag undrar vilket fästingmedel ni kan rekomendera till min cairnterrierhane på 8 månader?! Det är min första hund, så jag har ingen...
Svar
6
· Visningar
1 476
Senast: glee
·
Övr. Hund Jag har en liten söt blandras tik som är långhårig. Vi bor på landet och ni kan ju tänka er hur det ser ut på gårdsplanen nu när snön...
2
Svar
34
· Visningar
2 312
Senast: Kockan
·
Övr. Hund Jag kan i princip ingenting om hur tikar beter sig mot valpar, så därför måste jag fråga de mer valpvana bukefalisterna om hur det...
Svar
10
· Visningar
1 179
Senast: Vaccan
·
G
Övr. Hund Sitter med datorn i soffan och har tv:n på som bakgrund. De visade just djursjukhuset med bla vargar som ylade. Mina hundarna kommer...
Svar
6
· Visningar
858
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund var ute med Nallo och så kommer det nån käring med nån grå ulltuss, vet inte vad det var för ras, och hon såg att jag stod med Nallo på...
Svar
17
· Visningar
1 209
Senast: escodobe
·
M
Övr. Hund Jag undrar bara om någon här har erfarenhet av att fodra sina hundar med färskfoder. Jag gör det själv till båda mina hundar då båda...
Svar
7
· Visningar
1 050
Senast: Zafir
·
Övr. Hund vad tycker ni? http://www.sbkskane.com/sektorer/di-ts/regelrev_lydn_05.pdf
2
Svar
25
· Visningar
2 392
Senast: lady_vip
·
E
Övr. Hund När ni går hemifrån? När jag lämnar min vovve ensam hemma (vilket iofs är mycket sällan) MÅSTE jag tömma köksbordet. För han använder...
2
Svar
20
· Visningar
1 452
Senast: blindmelon
·
Övr. Hund Jag vet att det här förmodligen är en onödig tråd, men jag kan inte låta bli! :D För i helgen är det beräknat att vår blivande...
Svar
3
· Visningar
674
Senast: sussisus
·
W
Övr. Hund För och nackdel med 2 hundar?? Har sedan tidigare 1 men har nu hittat en till lika underbar hund. Ni som har 2 är det svårt att få med...
Svar
15
· Visningar
1 137
Senast: Duvan
·
S
Övr. Hund Min lille blandiskille har haft en jobbig uppväxt där han flyttade emellan dåvarande husse & matte med barnen varannan vecka. Han...
Svar
13
· Visningar
1 037
Senast: Sweet
·
F
Övr. Hund Detta är en sida om hundar som slaktas i Asien, Bilder finns på sidan, känsliga personer varnas, Alla hund ägare borde stödja...
Svar
4
· Visningar
1 076
Senast: ananas84
·
Övr. Hund Min nya vovve har ju på föräldrarna A på Hd..men sedan längr bak finn H som beteckning...eml uppfödaren så var det det som var bra på...
Svar
15
· Visningar
1 649
Senast: Tippan
·
R
Övr. Hund Undrar för att min brorsa säger "Men han segdrar ju så mycket" och slänger på hunden sånt där kedjehalsband när de går ut och går, en...
Svar
1
· Visningar
731
Senast: Milosari
·
M
Övr. Hund ...pissar i sängen om hon kommer åt när hon blir lämnad ensam!!!!!!! :confused: Nu händer det iofs inte så ofta eftersom jag...
Svar
5
· Visningar
817
Senast: Trissa
·
Övr. Hund Fråga nummer ett (1): Har en tjärsalva hemma, som jag hört ska vara bra för både hundtassar, och mot mygg. Nu undrar jag om ngn vet om...
Svar
7
· Visningar
1 490
Senast: giowanna
·
Övr. Hund Frågar åt min syster. Hon är sugen på att skaffa en mellanpudel om ngr år och läser nu allt hon kan komma över om dem. Så jag tänkte...
Svar
3
· Visningar
1 679
Senast: Zafir
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp