Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

G
Övr. Hund Mina föräldrar har en gammal blandras bearded collie/golden retriver som är väldigt svår att hålla pälsen fin på, tyvärr är dom inte...
Svar
1
· Visningar
683
Senast: Madde85
·
B
Övr. Hund Jag har just nu en briard inneboende och jag upptäckte nu när jag borstade honom att han är extremt tunnhårig längst bak på ryggen och...
Svar
2
· Visningar
1 022
Senast: martha
·
P
Övr. Hund När dom inte behöver det! Och de flesta hundar behöver faktiskt inte kläder/täcken på sig. Sjukt med folk som sätter på sina hundar...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 191
Senast: Bellafjella
·
F
Övr. Hund Har aldrig haft en egen hund, men ska ha en hund på prov, men kom nyss på att jag inte vet hur ofta man ska avmaska hundar....? :o
Svar
9
· Visningar
1 784
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Nu kommer ännu en tråd om resa med hund. Jag har hört många rykten om att Island tar mkt pengar, och lång karantän för att resa dit med...
Svar
1
· Visningar
845
Senast: KickiH
·
Övr. Hund Vi har ett delikat problem med vår vorstehhanne. Han får skavsår på kulorna, han ser ut som ett stopplyse bakifrån när han varit ute i...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Snurrfian
·
Övr. Hund Lever vi i en sjuk värld eller? :cry: Fy fan
Svar
3
· Visningar
709
Senast: Kilauea
·
M
Övr. Hund Är jag galen som har planer på att testa att ta hunden jag ska ha på prov på min moped? Jag tänkte köpa en ryggsäck med hake så att jag...
Svar
15
· Visningar
3 212
Senast: Morotsbiten
·
Övr. Hund I helgen var jag hemma hos min kusin, som var hundvakt åt två hundar. En labradortik och en enorm schäferhane (han var dubbelt så stor...
Svar
5
· Visningar
1 077
Senast: Tippan
·
Övr. Hund Hur funkar det? Min häst har jag tagit in från Danmark och det var okomplicerat, men hur är det med hund vilka regler gäller?
Svar
1
· Visningar
673
Senast: Seabaz
·
Övr. Hund Är det tillåtet att bada med sin hund vid sidan av de vanliga badplatserna, tex om man hittar en egen vik eller klippa, eller är det...
Svar
10
· Visningar
1 257
Senast: GaurdianAngel
·
Övr. Hund hur långa ska de vara? (till lydnad). var och handlade och tänkte köpa 1 meter fyrkantig pinne, men ack nej, jag fick köpa hela 3,9 m...
Svar
6
· Visningar
1 004
Senast: Tippan
·
S
Övr. Hund Hej! Hittade en catman kattschampoo i badrumsskåpet. Tror ni att man kan använda den till hunden :angel:
Svar
1
· Visningar
632
Senast: EmelieR
·
Övr. Hund När jag är ute och går med jycken och vi möter en annan hund vill han gå fram och hälsa på den. Om jag håller i honom så börjar han...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: EmelieR
·
T
Övr. Hund Jag har alltid blött fodret. Hällt på vatten på kvällen och serverat på morgonen. Men sista tiden har jag kört ett foder som svällt...
Svar
7
· Visningar
846
Senast: Tippan
·
D
Övr. Hund Hur får man två hanar att acceptera varandra? Den ena hanen har dessutom inte umgåtts så mycket med andra hundar så han fattar liksom...
Svar
4
· Visningar
654
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Min JR kille (snart 5 mån) kliar sig mkt i öronen och skakar på huvudet. Det verkar bli värre. Har luktat i öronen och det luktar inte...
Svar
2
· Visningar
804
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund Lillpuppy håller på att bli man! Fast fortfarande söt som socker :love: Två bilder till...
Svar
1
· Visningar
785
Senast: Kilauea
·
A
Övr. Hund Hej! Är det någon som kan svara på varför en hund tappar pigmentfärgen på nos & läppar helt plötsligt vid 2 års ålder. Ska till...
Svar
8
· Visningar
4 954
Senast: Tippan
·
M
Hundträning Just nu håller jag på att träna min hund så att vi kan ställa upp i lydnadsettan den 21 mars. Har aldrig tävlat förut så det är nervöst...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
3 445
Senast: Madde85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp