Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Övr. Hund Hejsan! Jag är lite intresserad av vilket foder ni använder till era hundar och varför? Själv har jag Robur 33/20 till våran hund...
Svar
19
· Visningar
2 449
Senast: glee
·
Övr. Hund Vad är det för skillnad på JRTC of GB/Sweden och på Jack Russelklubben? Är villrådig över vilken klubb man ska vara med i. Vår...
Svar
3
· Visningar
1 465
Senast: Iddefixen
·
Övr. Hund Tiken, som jag förvisso bara haft sen april 04, är fem år och har löpt som en klocka en gång om året, i maj, hela livet. Så även förra...
Svar
4
· Visningar
1 011
Övr. Hund Var hos pappa idag och var på honom lite att tiken blivit alldeles för fet nu. Det är en riesentik, minns inte exakt hur gammal hon...
2
Svar
20
· Visningar
3 254
Övr. Hund Dvs lydnadsmomentet. Som några av er vet så tränar jag Loka flitigt i lydnad och ska nu komma igång igen efter vinteruppehåll (dvs då...
2
Svar
22
· Visningar
2 532
Senast: lady_vip
·
Övr. Hund I morgon åker min sambo och jag till Thailand i två veckor. Vår gulleplutt ska få vara hos mormor och morfar och bli bortskämd. Jag...
Svar
4
· Visningar
734
Övr. Hund Jag har märkt att loke har gått upp något kilo på sistonde, fast sedan gick han ner lite igen och igår vägde jag honom. Katastrof. Han...
Svar
16
· Visningar
1 162
Senast: Jezz
·
Övr. Hund ehm.. nån som vet huruvida morötter är bra eller dåligt för hundar? :confused: Har hittat det perfekta hundgodiset till Tuffsan...
Svar
18
· Visningar
1 501
Senast: Bee Sweet´s
·
P
Övr. Hund Var idag på besök hos en tant som föder upp Pomeranians (dvärgspetsar) Dom är ju så himla underbara! Hon får sin första kull om lite mer...
Svar
2
· Visningar
768
Senast: Priscilla
·
B
Övr. Hund Resultatet av 15 h på strömsholms djursjukhus för 3 veckor sedan :love: Laguna Seca Bus på hög nivå =) Laguna & Pike Mamma...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Bee Sweet´s
·
R
Övr. Hund Vi har två hundar, som fyller 8 på måndag ( :) ). De är av en ras som mognar ganska sent och blir ganska gamla, om det kan ha något med...
Svar
2
· Visningar
1 419
Senast: Real_Life
·
M
Övr. Hund hej jag har en tibbe terrier tik som är parad hon har nu bara 15 dagar kvar...hon kräktes vid vecka 5 och har svullna rosa tissar men...
Svar
18
· Visningar
1 740
Senast: Bee Sweet´s
·
Övr. Hund Vi har en gråhundstik som är ca. 8 månader. Hon är jätteduktig på att vara lös på gården, vi kan säga till henne att stanna hemma när...
Svar
1
· Visningar
684
Senast: Lady_A
·
Övr. Hund Har en 14 månaders JR hane. Har problem att få honom att koppla av och jag lyckas nästan aldrig få honom trött. Att ut och gå räcker...
Svar
10
· Visningar
1 226
Senast: Iddefixen
·
Övr. Hund Eller ja, inte kanske ny men en till. :) Har redan en på 2½ år och en fyrvägskorsning. Denna gång bestämde jag mig för en renrasig...
Svar
9
· Visningar
1 029
Senast: Kilauea
·
Övr. Hund Är inte det här liiite väl att gå runt problemet? Men den lär ju lukta friskt sedan :crazy: http://home.swipnet.se/~w-98396/695855.html
Svar
13
· Visningar
1 857
Senast: Zmulan
·
E
Övr. Hund Hejsan! Jag har en vovve, (som blev till i en tjuvparning), hon är 25% OES (Mor) 12,5% BC, Schäfer, Labrador och Groendal (osäker på...
2
Svar
26
· Visningar
2 367
Senast: ewa_85
·
B
Övr. Hund Jack Russellhanne Harry bortsprungen. Info samt bild finns på länken: www.jrtcofsweden.se/efterlysning.htm Ägarna och styrelsen på...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: Smillan
·
Övr. Hund För ngr timmar sen hämtade jag min lilla hund, en 4 mån jackrussell kille. Han har varit orolig och gnällt, men nu ligger han i soffan...
Svar
6
· Visningar
846
Senast: EmelieR
·
M
Övr. Hund Ni som prenumererar på den kanske vet hur ofta nummrena kommer och när nästa bör komma. Jag har bara fått ett sen i höstas och nu börjar...
Svar
17
· Visningar
986
Senast: Smillan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp