Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

M
Övr. Hund jag blir så sur varje gång jag hör talas om folk som använder elhalsband, jag blir så jävla förbannad helt enkelt! jag har hört om en...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
21 537
Senast: madoh
·
C
Övr. Hund min unghund är född i feb och är fortfarande inte rumsren, ibland säger hon till om hon vill ut men om ingen är just brevid henne kissar...
Svar
16
· Visningar
4 816
Senast: Milosari
·
C
Övr. Hund Ååå, dom föds i slutet på augusti.. Nån som har några fina tik namn?? Gärna engelsk "changer" då mamman heter Destiney.. Tack å hejj...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 831
Senast: Raven
·
S
Övr. Hund Jag undrar om det är någon som vet vad det kostar (ca) att operera bort en liten juvertumör.
Svar
4
· Visningar
1 337
Senast: litania
·
E
Övr. Hund ..var det en reporter som "gick på" folk som inte hade sina hundar kopplade. Först sade reportern till en engelsktalande att han skulle...
13 14 15
Svar
283
· Visningar
21 275
Senast: LIA
·
M
Övr. Hund Nån mer än jag som har det? Vi har en tik på snart 4 år som heter Ebba, hon kommer från Djungelkattens Kennel i Stockholm, men själv bor...
Svar
10
· Visningar
2 522
Senast: Fnurra
·
Övr. Hund Har länge gått och funderat på att köpa mig en westie och tänkte nu höra om det finns någon här som är stolt ägare till en..? Vill gärna...
Svar
17
· Visningar
9 989
Senast: egwyne
·
D
Övr. Hund Har en tik på 3 ½ år och hon är hur fin som helst , men varje gång man är ute och går med henne stryper hon sig genom att gå emot...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 752
Senast: **BORTTAGEN**
·
C
Övr. Hund Har hört att denna ras inte lämpar sig som familjehund, min undran är då vad det är som gör den värre än tex: en Rottweiler? Missförstå...
2 3
Svar
59
· Visningar
6 895
Senast: Tommy_Crown
·
M
Övr. Hund Jag har av någon anledning fastnat totalt för denna ras... Undrar om någon här har en och vill berätta lite om hur de är jämfört med...
Svar
9
· Visningar
2 036
Senast: Sunnan
·
Övr. Hund Hunden ÄLSKAR när hovslagaren varit i stallet, för hon käkar upp hovresterna, samma sak med koklövar.... Är det farligt tro? :confused:
2
Svar
22
· Visningar
6 080
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är lite nyfiken på denna ras. Har inte direkt några planerpå att skaffa hund just idag, men drömma är det ju alltid kul att göra, och...
Svar
6
· Visningar
1 621
Senast: MissFideli
·
S
Övr. Hund är han inte sööt?! Här kommer några länkar till bilder på mig och Diesel 2 år. :) Se och njut...
2
Svar
24
· Visningar
3 191
Senast: Cheenookie
·
S
Övr. Hund förmodligen är det lättare än att få en hund som inte vill att skälla!;) De jakthundar jag är uppvuxen med skällde naturligtvis i...
Svar
14
· Visningar
20 553
Senast: nefretel
·
Övr. Hund En gång i tiden hade jag en westie. Det var en helt underbar hund och jag skulle mycket väl kunna ha en igen. Men jag skulle vilja fråga...
2
Svar
36
· Visningar
9 959
Senast: Butros
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp