Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ska in och operera bort en knöl som min hund fått fram på brösten den 7/4,är så klart jätteorolig att det ska vara cancer..... :crazy...
2
Svar
23
· Visningar
20 598
Senast: electra1
·
Hundhälsa Jag är trött på att hundskrället inte äter som hon ska. Men vad sjutton ger man en hund som bara ibland anser färskfoder som...
2
Svar
22
· Visningar
3 947
Senast: Idalo
·
Hundhälsa Hur mycket pengar är ni beredda att lägga på era hundar om de är sjuka eller skadade? Många har väl försäkring men det kan ju hända att...
2
Svar
36
· Visningar
3 183
Senast: squarepants
·
Hundhälsa Förra veckan kasterade jag min 13 åriga tik pga en lindrig livmoderinflamation. Det upptäcktes för att hon blödde extremt mkt. Och hon...
Svar
13
· Visningar
2 306
Senast: SiZo
·
C
Hundhälsa har en vän till mig vars tik som har fått valpar för 3 dygn sen, en av valparna slutade äta för ca 1 dygn sen, och nu blöder hon ur...
2
Svar
34
· Visningar
6 683
Senast: Zqathan
·
Hundhälsa Camaro har 3 gånger visat upp en hälta som kommer efter att hon har legat och vilat men går över när hon rört sig lite. Min första...
2
Svar
30
· Visningar
2 652
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag skriver med förhoppningen att någon ska komma med något "mirakeltips" (någon som har ett trollspö?). Jag är nämligen rådlös och kan...
Svar
3
· Visningar
3 240
Senast: Disen
·
Hundhälsa Fick hem våran lilla kille i söndags, igår fyllde han 13 veckor. Jättelugn och lyssnar bra, "toalett" träningen går framåt och allt...
Svar
17
· Visningar
10 888
Senast: Tibra
·
Hundhälsa Svärfar är bekymrad och behöver hjälp. En av hans Jämthundstikar har fått öronexem. När veterinär behandlar så hjälper det, men...
Svar
13
· Visningar
7 638
Senast: TantEster
·
M
Hundhälsa Tänkte om nån av er här inne ger er åksjuka hund Postafen ? Vi har en extremt åksjuk hund. Kan inte börja åka förrns dregglet börjar...
Svar
5
· Visningar
25 211
Senast: cosmica08
·
Hundhälsa Och vad är erat botemedel? Tösabiten tycker att det gör ont, slickar och så vips har man problem...:(
Svar
8
· Visningar
4 172
L
Hundhälsa Hej, Jag vill köpa en dalmatin, en mellan stor hund. Jag planerar att flytta till USA om 1-2år. Undrar om vad är det för reglar för att...
Svar
1
· Visningar
660
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Startade för ett tag sedan en tråd om att min hund blir halt på höger fram efter jakt och annan hård träning. Det har inte visat sig...
Svar
4
· Visningar
5 478
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Vår lille dv.schnauzer har sista veckan haltat rejält på höger bak. Ska försöka dra hela historien kort. Ända sen han har varit lite...
Svar
17
· Visningar
4 521
Senast: Raderad medlem 19815
·
Hundhälsa Vår svarta dv.schnauzer har diagnosen sakralisation/övergångskota. Är detta något som jag ska anmäla till SKK eller någon annan...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Terja
·
K
Hundhälsa Igår var jag till veterinären med min 4åriga curly. Han har skakat i bakbenen en tid o nu sista veckorna gått väldigt ojämt. Det var som...
Svar
3
· Visningar
982
Senast: Fiffi1
·
R
Hundhälsa Den här veckan är jag och min pojkvän hundvakt åt en labrador som tillhör hans syster. Hunden är gammal och har alltid haft problem med...
Svar
2
· Visningar
801
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Min lilla tik har löpt ovanligt länge den här perioden. I vanliga fall är förlöpet ca 9 dagar och höglöpet är ca dag 10-15. Vi är inne...
Svar
2
· Visningar
1 195
Senast: Narcissa
·
P
Hundhälsa Jag har en hund som har svårt att hålla vikten. Vi har provat diverse märken på markaden i den billigare prisklassen.. Problemet är...
Svar
7
· Visningar
1 093
Senast: Skitty
·
Hundhälsa Hej! Jag har en aktiv kh-collie tik på ca 10 månader. Hon är med mig i stort sett överallt och får motion och stimulans varje dag. En...
Svar
10
· Visningar
2 093
Senast: Fiffi1
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp