Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

T
Övr. Hund Hej bukefalister! Läser ofta på forumet men har aldrig känt behovet att posta själv - förräns nu! Problemet är med mina föräldrars hund...
Svar
10
· Visningar
2 748
Senast: Millisan
·
Övr. Hund Är ganska arg nu på alla er som släpper lös era hundar och som har noll koll på hunden:mad: Jag och mamma var ute på en långis med...
Svar
7
· Visningar
959
Senast: Pudlan
·
Övr. Hund har en d/s gårdshundshane lite över 2år, jag började spåra med han vid 1års ålder, med hjälp av en kurs. allt har funkat klockrent tills...
Svar
15
· Visningar
1 004
Senast: Lizah
·
P
Övr. Hund En del påtalar det här med vikten av valpfoder, veterinären när jag vaccinerade valpen var väldigt "på" om vikten av...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
9 406
Senast: Rose
·
Övr. Hund igår för nio år sedan så smet jag ut i diskrummet på mcdonalds i backaplan och struntade i att chefen gnällde över att man inte fick ha...
Svar
7
· Visningar
1 447
Senast: Calazirya
·
Övr. Hund Vet någon var man kan få tag på breda snygga hundhalsband i läder/skinn där man även kan få hundens namn ingraverat i lädret?! Letar...
Svar
12
· Visningar
1 602
Senast: simba_112
·
Övr. Hund ..eller iallafall en stor del av konstigheter. Bajspåsar fastspända vid hundens bak, specialtillverkade hundlådor och annat. Men vad...
Svar
18
· Visningar
1 711
Senast: Doneloge
·
C
Övr. Hund Hej ni;) Jag fick en massa skit första gången jag var här men nu får jag tyvärr hålla med "Hingstsugen" om att uppfödaren till vår...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
12 383
Senast: Lona
·
Övr. Hund Fördelar med en liten hund: - När man handlar till dem blir det betydligt billigare än med stor hund. - De är så små och söta så ingen...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 254
Senast: Disen
·
Övr. Hund Nu ber jag er alla om råd igen. Jag startade en tråd för några månader eftersom jag hade svårt att få min Jack Russell valp rumsren...
Svar
7
· Visningar
1 472
Senast: Bobbo
·
Övr. Hund Varför har ingen kommit på detta förut: Corpus, det ultimata hundfodret, finns i tre olika smaker och garanterar att din hund äter...
Svar
11
· Visningar
1 028
Senast: Alexandra_W
·
M
Övr. Hund Jag funderar på att snickra ihop en liten hundgård själv, eller tar jag mig vatten över huvet? Är ingen hejare med hammaren men envis...
Svar
4
· Visningar
6 690
Senast: vallhund
·
H
Övr. Hund Sveriges lydnadslandslag tog i helgen hem GULD o Nordiskt mästerskap som gick av stapeln i Norge. BRA JOBBAT o GRATTIS...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Priscilla
·
R
Övr. Hund Jag blir galen på att jag inte lyckats lära in rutan (lk2) på min hund. Vi har hållit på i evigheter känns det som och jag lyckas inte...
Svar
5
· Visningar
870
Senast: Milosari
·
Övr. Hund Tankarna har nu snurrat mååånga varv i skallen och jag vet varken ut eller in så jag ser om jag kan få hjälp och input här eller om det...
Svar
15
· Visningar
1 336
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Jag undrar om det är normalt att hunddagis stänger i flera veckor, men man måste ändå betala full avgift? I det här fallet har vårt...
2
Svar
29
· Visningar
5 005
Senast: vallhund
·
Övr. Hund En bekant har problem och behöver hjälp, jag hoppas ni kan hjälpa oss med vad som gäller. Hunden, av vallhundsras är 3 månader när...
2
Svar
34
· Visningar
3 644
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund sedan ett tag tillbaka har jag funderat på vad som egentligen är tillåtet att göra i utställningsringen. försökte hitta bestämmelser...
Svar
12
· Visningar
3 207
Senast: apocalypsen
·
Övr. Hund Började diskutera med en kollega på jobbet häromdagen om när man får ha sin hund lös eller inte. Ni kanske kan svar på den frågan...
Svar
9
· Visningar
1 823
Senast: Carolininen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp