Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Kära bukefalister. Jag har idétorka... :grin: Jag ska och träna med hundarna om en stund och alla vi i träningsgruppen ska ta med oss...
Svar
2
· Visningar
667
Senast: aneeette
·
L
Övr. Hund Hur sjutton gör man för att få till snabbare lägganden? :confused: Min hund är bland det segaste som finns vad det gäller lägganden...
2
Svar
31
· Visningar
2 347
Senast: Brandgul
·
S
Övr. Hund Har en fråga till ALLA där ute.... Visst borde det på tiden att man la in ett lag förslag på ett sk hundkörkort?:confused:
Svar
17
· Visningar
1 135
Senast: Sorteraren
·
Övr. Hund Min hund som är snart 9 månader har börjat krångla när man ska ut och rida och han ska med. Han har ända från början fått va med ute och...
Svar
12
· Visningar
1 164
Senast: Ireland
·
S
Övr. Hund Jag har tänkt ställa ut min lagottohane på "My Dog" i Göteborg den 7 januari. Fler som har tänkt åka dit?
2
Svar
20
· Visningar
1 399
Senast: confetti
·
Övr. Hund Igår, på Klickerkursen, fick jag veta, att man behöver markägarens tillstånd för att lägga Viltspår (med blod och rådjursklöv el dyl) i...
2
Svar
26
· Visningar
11 210
Senast: Pigan
·
G
Övr. Hund Jag kom på att jag ju glömt göra en tråd som uppföljning av min skaffa-valp-ångest-och-välja-valp-tråd. Sååå. För er som inte sett...
2
Svar
32
· Visningar
2 101
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Har en hanhund tvåår+ på ett standards skk fodervärdsavtal med några tillägg. När han har vuxit upp har jag ibland sett en...
Svar
7
· Visningar
1 302
Senast: kol
·
C
Övr. Hund Hej KÄRA vänner! Har sålt 3 av våra valpar uomlands(2 till Danmark och 1 till Cypern) och jag undrar hur man går tillväga.Har fixat...
Svar
17
· Visningar
2 091
Senast: Catania
·
Övr. Hund Fick höra ett "rykte" om att det var fler bukare som skulle dit. Min fråga är alltså - kan nån av er tänka er hantera en videokamera när...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 480
Senast: YorkWann
·
Övr. Hund Har kloka bukefolket något tips om bra försäkringsbolag? Någon som har erfarenhet av Svelands juniorförsäkring? Jag har allt annat i...
Svar
4
· Visningar
946
Övr. Hund Jag har köpt begagnade hundgrindar till min volvo 855. Tyvärr så finns ingen bruksanvisning till dem och jag står som ett frågetecken...
Svar
3
· Visningar
1 256
Senast: Brandgul
·
Övr. Hund Vart kan man köpa sig en klicker?? djuraffären? internet? ??
Svar
8
· Visningar
989
Senast: Bobbo
·
Övr. Hund Jag har ett problem, jag har en jackrussell valp på 6 månader, jag är mycket hundvan och har haft 2 valpar innan honom, men jag kan inte...
2
Svar
20
· Visningar
1 951
Senast: Bobbo
·
Övr. Hund Just nu är slyngeln här hemma MYCKET billig. Eller kanske tillochmed gratis. Är inte speciellt noga med vart hon hamnar, bara hon får...
2 3
Svar
43
· Visningar
3 174
Senast: Rotterö
·
S
Övr. Hund Jag har skaffat mig en chihuahua och jag hade ett bra namn på honom (tyckte jag). Men sen tyckte min bror att det var för barnsligt med...
2
Svar
21
· Visningar
6 265
Senast: Nila
·
Övr. Hund http://vimeo.com/7503340 Det är mamma till min Atlas. Hon sitter helt coolt uppe på ryggen, full koncentration ^^ Häftigt...
Svar
12
· Visningar
1 211
Senast: Varmblod90
·
Övr. Hund http://www.expressen.tv/Galna%2Bklipp/1.1562728/har-ar-varldens-aldsta-hund Men visst var det någon här som hade en stövare som...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: tesora
·
Övr. Hund Jag undrar om det är någon här på buke som har kolla på dom flesta utställningar som är kvar 09 här i västebotten , både inoff och...
Svar
3
· Visningar
631
Senast: Smulis
·
Övr. Hund ca 3månader har gått sen vi hämtade hem vår älskade Siri! Vad tiden har gått och hon växer så det knakar! 6,7kg vägde hon när hon kom...
2
Svar
20
· Visningar
1 856
Senast: Poni_Tail
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp