Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Varenda gång jag ska koka vovvsan hirs/bovete/ris gröt så glömmer jag bort att jag kokar den. Ska ju koka en timme. Tänker varje gång...
Svar
2
· Visningar
761
Senast: Apollo
·
Övr. Hund Satt och kollade hundannonser på en av de där stora annons-sidorna och då kom jag över en annons som jag undrar lite över. Det var en...
Svar
2
· Visningar
888
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Nu är ju lillen bara valp, men han verkar ha en bra näsa och är vansinnigt intresserad av folk ;) så nu börjar jag fundera på om han...
Svar
10
· Visningar
1 647
Senast: skuggi
·
Övr. Hund Nu är min lilla tjej redan 1 år. Här är lite höstiga bilder http://www.pixbox.se/alb1135886
Svar
4
· Visningar
802
Senast: Rotterö
·
Övr. Hund Jag har letat i varje e-butik jag vet nu, kollat hööks och djurutikerna runtomkring men ingen säljer enkla reflexselar? Det är täcken...
Svar
18
· Visningar
1 573
Senast: Hast-hund
·
N
Övr. Hund Vi har en cocker spaniel och tva katter. Pga ny omstandigheter med min makes nya jobb och mitt sa kommer vara dagar hemifran bli lite...
Svar
8
· Visningar
1 375
D
Övr. Hund Hej alla! Nu har jag tagit det STORA steget och ska köpa en beagle utomlands. Danmark i det här fallet. Den lilla killen är 5 dagar...
Svar
4
· Visningar
781
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Hur har ni lärt in 2:ans hopp?
Svar
2
· Visningar
678
Senast: Raderad medlem 19815
·
D
Övr. Hund Nu är det snart dags, eller det är 5 vckor kvar, ungefär.. Är det någon mer än jag som ska dit?? Vore riktigt kul att prata lite om den...
Svar
11
· Visningar
1 089
Senast: DuploBit
·
Övr. Hund Tänkte starta en tråd där man kan lägga upp videoklipp om sina hundar ifall man ha några. Skulle vara roligt att se faktiskt:laugh...
Svar
4
· Visningar
958
Senast: SandraW89
·
Övr. Hund Jag kanske målar fan på väggen nu, men jag har så mkt funderingar kring min hund och mitt blivande barn. Lite om hunden: Han är en...
2
Svar
27
· Visningar
1 956
Övr. Hund I många trådar här lägger vi alla våra olika värderingar på vad som är ett "bra hundliv" eller ej. Vi har alla olika regler och...
Svar
6
· Visningar
1 602
Senast: Gnist
·
R
Övr. Hund Hur tänker ni angående att lämna en hund hemma för att vakta huset? Vad tycker ni om att bo i ett inbrottsdrabbat område och ha en...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
8 985
Senast: Isis
·
Övr. Hund Blä om två veckor är det dags för vrålapans Mh och jag är fånigt nervös. Hans inkallning suger fortfarande:( Vill han bara så kommer han...
Svar
8
· Visningar
1 168
Senast: jappisen
·
Övr. Hund Antligen... har jag fatt fatt i en clicker i Kanada! Det tog runda fem manader att hitta en.. jeeej! Har varit inne i mangder med...
Svar
7
· Visningar
945
Senast: Bewildered
·
Övr. Hund Okej, här kommer dagens i-landsproblem :D Jag hittar inget snyggt halsband att ha på utställning på vår rottis-tik. Vanligast är...
Svar
3
· Visningar
2 259
Senast: Bebben
·
S
Övr. Hund Detta kanske har varit uppe här innan, men alltså... Alla dessa hundar som säljs på Blocket, vart tar dom vägen? Finns det verkligen...
Svar
8
· Visningar
2 951
Övr. Hund Vill se bilder på era hundar i täcken:). Ge gärna tips på vilka täcken ni hissar och dissar!
Svar
3
· Visningar
1 305
Senast: Hannapirat
·
Övr. Hund Är det fler bukefalister som ska ställa på Stora Stockholm? Jag ska ställa rottis-tik i öppen klass. Blir första gången vi provar där...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: Sandra78
·
G
Övr. Hund När Selma skulle få sin mat idag vid 18.30 upptäckte jag att hon haltade lite. Hon hade legat och sovit länge så jag tänkte att hon...
Svar
11
· Visningar
10 829
Senast: Royal_Horses
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp