Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

E
Övr. Katt Katthanen våran har börjat fräsa och morra åt oss i familjen när man klappar honom på ryggen och det verkar som om han har ont, mest vid...
Svar
8
· Visningar
9 088
Senast: Elite
·
Övr. Katt .. hur gamla är dom? min kisse väger 5 kilo :o och är 9-10 månader (vet ej exakt ålder)
2
Svar
21
· Visningar
2 250
Senast: Illiana
·
S
Övr. Katt Är det någon som VET vad som gäller när man ska ta in en katt till Finland från Sverige? Den ska inte tillbaka.
Svar
5
· Visningar
1 590
Senast: Sassy
·
M
Övr. Katt eller ha assistenter som bär???? Min första utställning med mina små gick inte så bra för de behövde växa till sig lite. Men man såg...
Svar
12
· Visningar
834
Senast: Rallebralle
·
I
Övr. Katt Var ute och gick med kissen ca 1 km hemifrån när kopplet gick sönder! Kommer han att hitta hem? Finns det något man kan göra? Det är en...
Svar
12
· Visningar
921
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Nu har jag beställt tid för kastrering på min Boyyis, så nu blir hon fd avelshona. Pluttan blir av med paketet 2/7. Allt för att hinna...
Svar
2
· Visningar
580
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Övr. Katt Mozart, siamesen vi fått som omplacering kommer somna in idag. Jag har gråtit ögonen ur mig. Han har anpassat sig relativt bra men inte...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 563
Senast: mandalaki
·
A
Övr. Katt Hej,jag har en kull kattungar som snart blir 5 veckor,har sett att dom har börjat att förbereda sig för att pinka vissa ggr på golvet i...
Svar
16
· Visningar
1 127
Senast: Heulwen
·
Övr. Katt Ska beställa en del saker från djurapoteket. * Vilket är lättast att hantera om man råkar klippa i pulpan på klon: Klip Stop som är...
Svar
8
· Visningar
1 116
Senast: NinaNina
·
Övr. Katt Vi har två kattbröder, den ena väger ca 4,8 kg och den andra väger nästan 7 kg. Dom har fri tillgång till torrfoder. Hur ska man få den...
Svar
2
· Visningar
777
Senast: Sol
·
Övr. Katt På fredag flyttar det in en kattbebis hos oss :love: Sambon ringde i morse "Jäkla dig, det är ditt fel att jag har tackat ja till en...
Svar
8
· Visningar
885
Senast: Sablar22
·
Övr. Katt Vi har aldrig haft några problem med att få kattungarna rumsrena, nu har vi två hemma men den ena vägrar bli helt rumsren :devil...
Svar
1
· Visningar
602
Senast: eldione
·
R
Övr. Katt Med femton katter ( 13 abyssar, en cornish och en spynx) i bagaget begav vi oss till Norge och Mjöskatten´s utställning . Det var ju...
Svar
4
· Visningar
862
Senast: Rallebralle
·
P
Övr. Katt Min hankatt föddes 11 september , är alltså 9 månader gammal. Men inte en tendens till synliga kulor, när kommer de? Är lite orolig för...
Svar
5
· Visningar
19 123
Senast: pialotta
·
J
Övr. Katt Vi har kollat lite på katter och besökt en kunnig tant på Djurskyddsföreningen här i Göteborg. Nu har vi bestämmt oss för antingen en...
Svar
13
· Visningar
14 752
Senast: loveponies
·
Övr. Katt \"Betäcka\" katt?? Det heter det säkert inte.... vad säger man egentligen? Para? Ja hursomhelst skulle jag vilja veta vad det brukar...
Svar
8
· Visningar
1 609
Senast: simpan
·
B
Övr. Katt Måste visa er dom här söta bilderna av våra avels katter (alla persneska(vet ej hur stavas på svenska)) och derass kattungar. :love: :)...
Svar
16
· Visningar
1 046
Senast: Black_Angel
·
I
Övr. Katt Jag jobbar på ett kommunaltbostadsbolag och en lägenhet har blivit övergiven av en hyresgäst. Och tre katter är lämnade vind för våg...
Svar
2
· Visningar
2 346
Senast: Iza
·
M
Övr. Katt Var och hälsade på min blivande katt idag, hon flyttar hem till mig den 3 aug! Nu vill jag ha lite tips på vad gullungen kan heta? Hon...
Svar
9
· Visningar
972
Senast: mizzcat
·
D
Övr. Katt Min katt vill inte att jag ska sova. Han gör allt för att jag ska vara vaken. Om han är inne så klättrar han under sängen, biten mig i...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: lisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Kaninskrik
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp