Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

A
Övr. Katt Jag tror jag vet vilket svar jag kommer få men vill ändå ta Er till hjälp. När man hämtar hem en katt, måste det första stället vara...
Svar
7
· Visningar
1 286
Senast: FairLady
·
Övr. Katt Min nya katt (siameshane) har vart hos min far under helgen, han kom nyss hem igen och jag ser nu tydligt hans blinkhinnor och han är...
Svar
7
· Visningar
2 320
Senast: Marie_C
·
M
Övr. Katt Vad kan man göra för att hindra grannens katter från att uträtta sina behov i våra rabatter? Finns det något man kan lägga ut, kanske...
Svar
12
· Visningar
2 008
Senast: _malle__
·
R
Övr. Katt Jag fattar inte hur de kan behandla henne så här det är ju sjukt!!!!!! har nu jagat en *hemlös* katt för att få tag på den så att den...
Svar
9
· Visningar
928
Senast: MissDaisy
·
Övr. Katt Jag tänkte jag skulle ta och höra med er kattmänniskor hur ni har gjort/skulle göra med en aggressiv katt. Jag har två katter, bror och...
Svar
1
· Visningar
743
Senast: netia
·
Övr. Katt Hur gör ni med flera katter där en gärna blir lite för tjock, men de andra har fullt sjå att hålla vikten? Jag lär inte vara ensam om...
2
Svar
26
· Visningar
3 531
C
Övr. Katt Kan man göra ngnting aå att missen fattar att man inte ska använda sängen och soffan som klösbräda?? Hon har en klösbräda men använder...
Svar
3
· Visningar
1 125
Senast: Guatemala
·
T
Övr. Katt Först vill jag bara påpeka att jag VET att det finns kattfolk som har koll på sina katter. MEn nu är det de andra jag vill...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: winst
·
I
Övr. Katt Hej på er alla! Nu är det så att jag är sugen på att skaffa en liten kissemiss inom en snar framtid. Men har aldrig haft katt förut...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 210
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har fixat om lite inomhus idag, och bla slängt ut 'djursoffan' ur mitt sovrum. 'Djursoffan' är en tresits lädersoffa som byttes ut för...
Svar
2
· Visningar
695
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt ... min mammas maine coon hane, som troligen ska användas i avel, visst är han fin! :love: På korten är han 5 mån :) :love...
Svar
10
· Visningar
789
Senast: Marie_C
·
S
Övr. Katt Svante har extraknäckt som stallkatt idag. Tyvärr är de flesta hästarna på bete, så han fick inte träffa sin bästa kompis (som är ett...
Svar
3
· Visningar
649
Senast: Marie_C
·
Övr. Katt Siameshonan har DILLE på att äta gräs. Och när hon inte var ute så hade hon dille på att äta ampellilja. Problemet är ju att hon spyr...
Svar
7
· Visningar
2 594
Senast: Alexandra_W
·
S
Övr. Katt När mina småmisar föddes var det en av dom som kom på fel håll, jag gjorde som jag hade läst och tog tag i skinnet och drog ut den (hon...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Bansan
·
V
Övr. Katt kastrerades igår + att han fick en tatuering i sitt lille öra (eller liten och liten....kattuschlingen är nie månader den 15 Juni och...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Vaccan
·
T
Övr. Katt De har ju jättemånga ursöta kattungar inne hos Akutgruppen just nu. Är det någon som har någon har erfarenhet att köpa katt därifrån...
Svar
1
· Visningar
595
Övr. Katt Gammelsiamesen jag nyss fått överta ringde jag ju och försäkrade för nån dag sedan, gud vad jag grämer mig att jag inte tänkte till...
Svar
14
· Visningar
983
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt \'Utväxt\' vid ändtarmsöppningen? Såg för ett par dagar sedan att Tekla har en liten 'utväxt' vid ändtarmsöppningen. Sitter i nederkant...
Svar
3
· Visningar
1 520
Senast: tokage
·
N
Övr. Katt Min kisse (6 år) har nu för andra gången tassar som är tre ggr större än normalt. Första gången misstänkte vet. att hon boxats med en...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Nessa
·
T
Övr. Katt Jag funderar på att åka bort i helgen och blir borta 1 dygn. Kan jag lämna mina 2 katter ensamma så länge? Jag har hört att man inte ska...
Svar
9
· Visningar
1 234
Senast: Prosit
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp