Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

I
Övr. Katt Hej på er alla! Nu är det så att jag är sugen på att skaffa en liten kissemiss inom en snar framtid. Men har aldrig haft katt förut...
2 3
Svar
41
· Visningar
5 218
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Har fixat om lite inomhus idag, och bla slängt ut 'djursoffan' ur mitt sovrum. 'Djursoffan' är en tresits lädersoffa som byttes ut för...
Svar
2
· Visningar
698
Senast: Alexandra_W
·
Övr. Katt ... min mammas maine coon hane, som troligen ska användas i avel, visst är han fin! :love: På korten är han 5 mån :) :love...
Svar
10
· Visningar
791
Senast: Marie_C
·
S
Övr. Katt Svante har extraknäckt som stallkatt idag. Tyvärr är de flesta hästarna på bete, så han fick inte träffa sin bästa kompis (som är ett...
Svar
3
· Visningar
652
Senast: Marie_C
·
Övr. Katt Siameshonan har DILLE på att äta gräs. Och när hon inte var ute så hade hon dille på att äta ampellilja. Problemet är ju att hon spyr...
Svar
7
· Visningar
2 665
Senast: Alexandra_W
·
S
Övr. Katt När mina småmisar föddes var det en av dom som kom på fel håll, jag gjorde som jag hade läst och tog tag i skinnet och drog ut den (hon...
Svar
4
· Visningar
744
Senast: Bansan
·
V
Övr. Katt kastrerades igår + att han fick en tatuering i sitt lille öra (eller liten och liten....kattuschlingen är nie månader den 15 Juni och...
Svar
2
· Visningar
710
Senast: Vaccan
·
T
Övr. Katt De har ju jättemånga ursöta kattungar inne hos Akutgruppen just nu. Är det någon som har någon har erfarenhet att köpa katt därifrån...
Svar
1
· Visningar
596
Övr. Katt Gammelsiamesen jag nyss fått överta ringde jag ju och försäkrade för nån dag sedan, gud vad jag grämer mig att jag inte tänkte till...
Svar
14
· Visningar
984
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt \'Utväxt\' vid ändtarmsöppningen? Såg för ett par dagar sedan att Tekla har en liten 'utväxt' vid ändtarmsöppningen. Sitter i nederkant...
Svar
3
· Visningar
1 522
Senast: tokage
·
N
Övr. Katt Min kisse (6 år) har nu för andra gången tassar som är tre ggr större än normalt. Första gången misstänkte vet. att hon boxats med en...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: Nessa
·
T
Övr. Katt Jag funderar på att åka bort i helgen och blir borta 1 dygn. Kan jag lämna mina 2 katter ensamma så länge? Jag har hört att man inte ska...
Svar
9
· Visningar
1 236
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Jag och min sambo funderar på att se om våran kisse vill ha en kompis. Hon är 7 år gammal och vi har haft henne i 1½ år. Hon kom från...
Svar
10
· Visningar
985
Senast: tirre
·
C
Övr. Katt Lillkillen sitter mest och sover... Han äter litegranna torrfoder som är från vetrinären. Dricker vatten gör han oxå. Men helt plötsligt...
Svar
5
· Visningar
1 442
Senast: Lydia
·
S
Övr. Katt Nästa helg kommer nya katten vi ska ta hand om. Vi har 2 katter sen förut och 1 hund.. Undrar just hur det går ? Har ni några tips på...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: elbereth
·
P
Övr. Katt igår när vi kom hem så upptäkte jag ett djupt sår på vår lilla kisse misse. Det såg ut som om hun hade sletit bort en del såret satt typ...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: puss_och_kram
·
Övr. Katt Okej, nu har vi tagit över en siames, inga papper finns, han uppges vara 4-5 år, han är FET och behöver snarast tvättas, fixas, avmaskas...
2
Svar
24
· Visningar
1 545
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt Vi har en ladugårdskatt, som alltså bor med kossorna, han är väldigt kelig och kommer när man kallar på honom. Fast i dag när jag såg...
Svar
3
· Visningar
748
Senast: Sassy
·
Övr. Katt Why you shouldn't feed your cat tablescraps... Jattekatt Missen heter Riley, ar 2 ar och vagde nar bilden togs dryga 12 kg!!! :D
Svar
9
· Visningar
951
Senast: Moniq
·
Övr. Katt Vi flyttade till huset igår. Hade planerat såhär: På kvällen skulle katterna få komma in i nya huset. Bo i källaren ett par timmar...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Moniq
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Sätta upp gammal tapet?
  • Bra djurtrimmer, tips?
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp