Katt

Om och kring katter. Moderator: Mineur

Filtrera med prefix:

Övr. Katt Vi flyttade till huset igår. Hade planerat såhär: På kvällen skulle katterna få komma in i nya huset. Bo i källaren ett par timmar...
Svar
1
· Visningar
737
Senast: Moniq
·
R
Övr. Katt Jag fattar inte hur de kan behandla henne så här det är ju sjukt!!!!!! har nu jagat en *hemlös* katt för att få tag på den så att den...
Svar
10
· Visningar
886
Senast: lotta_k87
·
Övr. Katt Till denna herre . Han är en riktig liten vilding . Väldigt nyfiken och är alltid på språng, inte som sin lugnare bror Teddy . Han...
Svar
15
· Visningar
960
Senast: rattalskare
·
Övr. Katt Varför äter inte katter näbbmöss? //a
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Alexandra_W
·
Q
Övr. Katt Någon som kan tänkas skriva lite fakta eller några länkar om Norsk Skogskatt. Vill lära mig mer om dem.
Svar
2
· Visningar
1 055
Senast: burken
·
E
Övr. Katt Hur får man dem att sluta? Bör man vänta och se, avliva direkt eller starta upp ett träningsprogram? Just nu lutar det mot omplacering...
Svar
3
· Visningar
962
Senast: emindy
·
Övr. Katt Från 2005 kommer de nya färgerna inom ragdoll vara godkända för certifikat! :bump: Äntligen! :banana:
Svar
4
· Visningar
833
Senast: Tilly
·
Övr. Katt En något okunnig fråga kanske.. Men kan katter smittas av fästingburna sjukdomar, t ex borrelia? De flesta katter som vistas utomhus...
Svar
9
· Visningar
3 217
Senast: Tassa
·
W
Övr. Katt Detta är mammas nya kisse! Han heter Casper och är ca 8 mån! Vad tror ni han är för blandras mellan? och vad heter färgen...
Svar
10
· Visningar
921
Senast: Sassy
·
S
Övr. Katt har köpt en ltien kattunge för några veckor sedan, är nu ungefär 10 veckor. en extremt busig liten tjej, sittr sällan still.. fast hon...
Svar
5
· Visningar
3 095
Senast: Mammadutt
·
Övr. Katt provade släppa ut siameserna idag. Och tala om att vara som natt och dag. Femåriga honkastraten traskade glatt iväg på upptäcksfärd...
Svar
1
· Visningar
754
Senast: Tviggy1081
·
Övr. Katt Jag har tre katter: Tekla, 1-årig honkastrat. Huskatt. Överviktig och alltid, alltid hungrig (bulimikatt ;)). Har väldigt känslig mage...
Svar
6
· Visningar
8 670
Senast: netia
·
Övr. Katt Jag ska nu bege mig ner i bilen o hämta nät och pinnar som jag ska använda till att näta in balkongen med.... Hoppas få till ett litet...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: Prosit
·
Övr. Katt Brosans katt som jag lade ut bilder på förut :) Fick honom idag. :) Han trivs inte hos dom eftersom det är så livat där (småbarn m.m.)...
Svar
1
· Visningar
598
Övr. Katt har börjat läka nu tror jag. Smörjer 2 ggr/dag med hydrokortisonsalva. Dock verkar det klia mer nu efter jag började med salvan, men det...
Svar
2
· Visningar
790
Senast: MissFideli
·
C
Övr. Katt Jag har alltid sett det som självklart att katter ska få vara utomhus!Tycker inte att det är djurplågeri med innekatter men inget jag...
2
Svar
36
· Visningar
4 894
Senast: Björk
·
Övr. Katt Mina kissar heter ju Puma och PIRAYA (tack du här på buke som kom på namnet)... vad tror ni om att döpa mina kommande katter till...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 296
Senast: Rallebralle
·
Övr. Katt Många av er har säkert läst den här förut, men den tål att läsas igen, igen och igen. Det är inte ofta Prosit sitter ensam hemma och...
2
Svar
33
· Visningar
2 028
Senast: bengibollen
·
Övr. Katt Jaga här köper man då sjuttioelva olika kattleksaker -uppfödaren sa Yaki var tokig i glitterbollar. haha, det fanns MILJONER olika...
2
Svar
20
· Visningar
1 386
Senast: Bri
·
P
Övr. Katt nu har ni och göra ett tag med dessa bilder skriv gärna något detta är tarzan detta är tiger här är på båda...
Svar
12
· Visningar
912
Senast: Anna_Fransiska
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp