Bukefalos

Lämna synpunkter, fråga, klaga, tipsa och hjälp andra användare med sådant som har med Bukefalos att göra. Även nyheter om Bukefalos. Huvudmoderator: Gunnar

Filtrera med prefix:

Bukefalos När/hur används den där knappen som det står "snabb svar" på. Någon som har lust att upplysa mig så att min själ kan få ro???
Svar
11
· Visningar
844
Senast: Prosit
·
Bukefalos Jag svarade på en tråd i körning. När jag söker i forumet så står det att jag har svarat sist. Men jag ser inte mitt svar. Varför...
Svar
18
· Visningar
1 118
Senast: mysko
·
Bukefalos Har lagt in ett par trådar här på Buke om en annan sajt som just nu ligger nere - vars namn jag inte nämner för då försvinner väl denna...
2
Svar
30
· Visningar
2 749
Senast: Lenita
·
M
Bukefalos När man vill lägga upp en bild?? Det är så att jag gärna vill dela med mig lite bilder till er här på buke men jag fattar inte hur man...
Svar
2
· Visningar
757
Senast: Mela
·
Bukefalos Jag har sett en del som varnat för olika folk bland annat under radannonserna på buke.Vad tycker ni om det? Själv känner jag till en...
Svar
6
· Visningar
1 013
Senast: burton
·
Bukefalos Nånting gör att sökfunktionen spårar ur när jag försöker söka trådar med info om denna hingst. Jag vet ju att det finns trådar men inga...
Svar
4
· Visningar
896
Senast: athena
·
G
Bukefalos Hejsan! En liten fråga bara. Jag letar efter en tråd som kan vara drygt ca 1drygt 1 år gammal, jag var den som startade den då. Jag...
Svar
4
· Visningar
990
Senast: Boj
·
S
Bukefalos Jag undrar: vad i hela fridens namn betyder *knapplån*?? många inlägg inleds på det sättet och jag må vara dum, men jag fattar inte vad...
Svar
3
· Visningar
834
Senast: Sparkling
·
L
Bukefalos Hej...jag vet inte riktigt hur jag ska kunna läsa det som folk har svarat på... :idea:(ljushuvud hihi)om jag har postat en tråd och sen...
Svar
6
· Visningar
795
Senast: Poppinella
·
  • Låst
Bukefalos Finns säkert 100 sånna här trådar redan men korkad som jag är hittar jag ingen.... Jag har lite bilder på lunarstorm som jag skulle...
Svar
6
· Visningar
908
Bukefalos Vet någon varför? Ibland går det jättesegt och ibland kan sidan inte visas. :cry: Det har varit så de senaste dagarna. Är det nåt...
Svar
13
· Visningar
927
Senast: Cronis
·
M
  • Låst
Bukefalos ..alltså om man ska lägga en adress till en bild så finns det en del som jag sett ändrat adress-namnet med vanliga ord. Alltså att man...
Svar
2
· Visningar
660
Senast: Cheeserica
·
R
Bukefalos Var inne på min profil å skulle kolla efter en gammal bildtråd på min häst, men den är borta...??? Varför är den det, för det finns...
Svar
2
· Visningar
818
Senast: reykurboy
·
F
Bukefalos om man har fått något via mail och vill sätta det i en tråd så alla kan se det? Någon som vet?
Svar
2
· Visningar
730
Senast: Cyllene
·
C
Bukefalos Jag funderar på om moderatorerna kan läsa det som brukarna PM:ar till varandra ? Helen
Svar
4
· Visningar
756
Senast: Cronis
·
P
Bukefalos Har en fråga ang Bukefalos Hästgalleri. laddade upp lite bilder osv där; men nu när jag går in på mitt galleri så är det en vit bild...
Svar
7
· Visningar
1 111
Senast: Sofiplopp
·
Bukefalos här på buke..alltså man börjar ju undra vad det är för några?? Förut fanns det ju någon med "Gud lever" eller vad det var och nu...
Svar
14
· Visningar
942
Senast: Cronis
·
Pm
Bukefalos Kan man hindra någon från att skicka Pm till en???
Svar
7
· Visningar
927
Senast: Hera
·
Bukefalos Kollade igenom mina trådar igår och upptäckte att det faktiskt saknas fyra stycken!!! :o Vet att två inte följde med vid uppgraderingen...
Svar
13
· Visningar
960
Senast: LLaika
·
Bukefalos Undrar lite över det här med annonser. Vet att folk ibland behöver hjälp med att transportera djur vissa sträckor och ska själv...
Svar
6
· Visningar
1 275
Senast: Boj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp