Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

J
Träning Hej! Jag har en liten schettis som jag kör vagn med. han är jätte duktig och inte särskilt rädd av sig! men vi har ett stort problem...
Svar
4
· Visningar
875
Senast: JennyPettersson
·
Träning Joo det är så att jag har en D-ponny på 11 år som ser ut som en haflinger fast hon har mer grå man med bruna slingor i. Men iaf. Hon...
2
Svar
32
· Visningar
2 866
Senast: Vimsevilja
·
  • Låst
Träning Hej! Jag har funderat lite över det här med rädsla i vår annars så underbara hästvärld. För visst är det väl så att vi alla har...
2
Svar
33
· Visningar
3 471
Senast: IngelaH
·
Träning Vad ka de bero på? Min kille har börjat sparka bakut ordentlige nu i fattnignarna... Varför? Är riden ca 6 månader possitiv och glad...
Svar
8
· Visningar
895
Senast: Trani
·
S
  • Låst
Träning Hej, tror detta är säkert många redan har frågat om men hittade ingen tråd om det så jag försöker iaf.. :crazy: Jag är en relativt...
Svar
1
· Visningar
736
Senast: mysko
·
B
Träning Hej! Har en ganska ung arab som det har blivit lite problem med. När man rider ut ihop med en annan häst så går det hur bra som helst...
2
Svar
20
· Visningar
5 256
Senast: Jeremia
·
Träning Jag har en 03a här hemma som jag själv red in i slutet av juli/början av augusti. Det går super bra och så. Men jag känner att vi har...
Svar
1
· Visningar
745
Senast: Suuz
·
Ridning Vad finns det för olika halvhalter? Vad är syftet med dom och vilka är skillnaderna? Jag vet att vi gick igenom det på senaste...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 752
Senast: axel
·
Träning Hej. Nån som lite snabbt och lätt kan ge bra tips på roliga övningar att göra på ridlektion. Jag har i sista sekund lovat att hoppa in...
Svar
6
· Visningar
9 712
Senast: Kallebus
·
V
Träning Lite historia: Jag har ett vblsto på foder (fd travare), 8 år och riden i drygt 1 år. Hon kan gå i form i skritt och trav under ryttare...
Svar
2
· Visningar
767
Senast: Elviramax
·
C
Träning har någon något tipps hur man tränar bort rädsla för smällare,skott mm,hästen blir väldigt rädd:cool:
Svar
4
· Visningar
881
Senast: monika
·
Träning Pratar han engelska på sina clinics? Har han tolk? Eller kan han svenska?
Svar
10
· Visningar
974
Senast: Seabaz
·
  • Låst
Träning Min fodervärd lämnar tillbaka min häst till sommaren. Jag lämnade iväg honom för att jag hade skadat min rygg vid en avtrillning av just...
Svar
9
· Visningar
1 153
Senast: IngelaH
·
  • Låst
Träning Är det någon som vet hur det går till om man vill flytta hästar från Norge till sverige? Vad måste man ha för papper och vad måste man...
Svar
4
· Visningar
1 380
Senast: IngelaH
·
Träning behöver lite hjälp,hästen jag har hemma är under uppbyggnad av hull och muskler.och nu har jag stött på lite problem i ridningen...
Svar
6
· Visningar
915
Senast: kvandi
·
Träning Var och besökte mitt gamla stall häromdagen. I en av boxarna står ett halvblod. En jättefin häst men den står och väver och sparkar...
16 17 18
Svar
354
· Visningar
31 024
Senast: Allimac76
·
S
Träning Min häst opererades för lösa benbitar i december och fick efter det stå i boxvila 2 veckor och sedan ut i liten sjukhage i 6 veckor. I...
Svar
11
· Visningar
1 575
Senast: sabbet
·
Träning Jag hoppas ni kan ta er tid att läsa egenom och svara, jag behöver verkligen tips, råd och hjälp. Den här helgen kommer en nordsvensk...
Svar
7
· Visningar
2 455
Senast: Blandrastik
·
Z
Träning Har en hingst på snart två år som jag fött upp själv. Hanterad mkt första halvåret men sedan gått på lösdrift till och från i ett år...
2
Svar
24
· Visningar
2 876
Senast: MorvanMorr
·
H
Träning Jag har en C-ponny på foder. När jag rider ut själv med henne så är det inga som helst problem, hon är varken lat eller het utan helt...
Svar
11
· Visningar
1 053
Senast: Hest_
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Hur länge är din hund ensam?
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp