Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Jag har en väldigt svårlastad häst. Han är världens trevligaste och vill aldrig göra någon något illa. Men han är förfärlig att...
Svar
10
· Visningar
1 576
Senast: Lippy
·
Träning Min dotter är fyra år och rider själv i skogen på sin shettis. (eller ja inte helt själv , vi rider ju med henne) Han har alltid varit...
Svar
6
· Visningar
918
Senast: Hest_
·
S
Träning Foxtrott, eller hur det nu stavas :D, är det när hästen galopperar med frambenen och travar med bakbenen eller är det tvärtom? ;) Jag...
Svar
8
· Visningar
879
Senast: Andorra
·
Träning Jag antar att det finns massa folk här som på egen hand lastar och kör iväg till träningar/tävlingar. Jag skulle behöva era tips! Jag...
2
Svar
29
· Visningar
4 123
Senast: dijej
·
H
Träning Helvrickad rubrik kanske, och egentligen är det kanske inte NH i den benämingen som ni ser det. Men i vilket fall, när du t. ex...
Svar
11
· Visningar
1 030
Senast: ika77
·
L
Träning ... med en 3 årig hästtjej som vill lära sig mer sökes! Jag är har slut på fantasin, vad gör ni som har barn/barnbarn/syskonbarn som...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: lyckobubblor
·
M
Träning vad menas med att hästen går på bogarna? ser folk här och där som skriver de, men jag vet inte vad de betyder. Är de nån som har en film...
2
Svar
35
· Visningar
5 335
Senast: boccia
·
Y
Träning Min dotter ska börja rida till sommaren är det tänkt, har inte fått någon plats än på ridskolan det är väldigt lång kö speciellt till...
2
Svar
20
· Visningar
2 709
Senast: Yrja
·
Träning Jippi! Nu har vi fått snö och idag ska det tolkas. Problemet är att det är inte speciellt kallt så det klibbar ihop sig lite. På...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: Seabaz
·
J
Träning Jag undrar hur ni anndra gör om eran häst har skor men inga sulor, min går med skor och sex brodd i varge sko, problemet är bara nu...
Svar
1
· Visningar
713
Senast: bubbel
·
S
Träning Min 2åring har blivit mer och mer hingstig den senaste månaden. Han ska kastreras om 2 veckor, men jag vill gärna ha lite tips och...
Svar
5
· Visningar
917
Senast: Gullegryn
·
M
Träning min hast ar valdigt het,kan dra upp huvudet och bara springa...:mad: det kanns som jag har testat allt...:confused: mindre kraft foder...
Svar
16
· Visningar
1 439
Träning Hur lång tid tar det innan "hela" hästen har återfått "vilotemp" efter exempelvis ett galoppjobb? Dvs alla muskler osv. Hur lång tid är...
Svar
15
· Visningar
1 118
Senast: Punkity
·
Träning vet inte om detta hamnar rätt nu, men hur hårt tränar ni era 5-åringar när ni tränar dem i ridhus / på ridbanan? Har tagit det rätt...
Svar
1
· Visningar
652
Senast: scesar
·
Träning Hej!Min hyrhäst har nyligen stått på helsingborgs djursjukhus p.g.a sandförstoppning. Då har han vatt stillastående i ca 2 veckor,så jag...
Svar
18
· Visningar
1 830
Senast: pimy
·
E
Träning Min häst har antagligen fått en låsning i ryggen igen och jag har fått tid på klinik nästa måndag, alltså om en vecka. Nu tömkör jag...
Svar
3
· Visningar
771
Träning Känns som om jag inte kommit nån vart med min -05a...:cool: Kikar i -05a-tråden,och många rider redan på sina hästar,och min är...
Svar
17
· Visningar
1 910
Senast: anni0301
·
Träning Får hem en ny häst idag, mitt på dagen, och har funderingar på hur jag ska göra, vill inte stalla in ensam halva dagen och vill heller...
Svar
8
· Visningar
1 410
Senast: Lady_A
·
Träning Jag har skrivit trådar inna om detta för jag har haft lite otur. Ni får stå ut med mitt tjat en gång till:crazy:. Jag tar det kort och...
2
Svar
27
· Visningar
2 505
Senast: Napolion
·
F
Träning Jag har ett arabsto född -89, hon har stått ett tag nu pga. att mitt intresse har varit vacklande. Nu ska hon iaf igång igen och jag ska...
Svar
1
· Visningar
570
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp