Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Vet inte om tråden ligger rätt, kanske borde vara på ridning, ni kan väl flytta den i så fall Hej har sedan ett tag tillbaka en...
Svar
7
· Visningar
908
Senast: Elina8
·
Träning Jag har ett litet problem, kanske ni kan ge lite tips? Har ett varmblod på 3 år, sto. Hon har alltid varit lite svårfångad vissa...
Svar
10
· Visningar
1 122
Senast: Mirre
·
B
Träning Som frågan lyder i rubriken, ni som rider lektion på ridskola 1-2 ggr i veckan.. undviker ni att rida en speciell häst som ni inte...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
10 722
J
Träning Hej! jag har en liten glad schettis som går med på det mesta förutom att gå in i transporten. han är jätte rädd att gå in och att åka...
Svar
6
· Visningar
863
Senast: JennyPettersson
·
S
Träning Hej! Har sett bilder av andalusier. Ryttarna rider ofta ganska framåtlutade.:crazy: Gör man detta av någon speciell anledning? i så...
Svar
11
· Visningar
2 753
Senast: Wippos
·
S
Träning Har precis köpt mig en 2åring som skrämmer mig, i början var han så lugn och go, men i går så försökte han sparka mig gång på gång och...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 119
Senast: twilightwilma
·
V
Träning Jag har en fråga som jag går och grubblar på: Har en ridtravartjej som är väldigt stressad. Hon är (oftast :p) lugnet själv i...
Svar
17
· Visningar
1 561
Senast: Mirre
·
Träning Jag har träffat vääärldens bäääästa ponny som jag ska börja sköta 1-2 ggr i veckan. Han är 3 år, oinriden och knappt hanterad men så...
Svar
5
· Visningar
1 021
Senast: attempt
·
V
Träning Min kompis har nyligen fått en f.d travare, hon fick hästen gratis utan att veterinärbesikta den, vilket kanske inte var så smart? Hon...
Svar
8
· Visningar
900
Senast: Vakanjaheta
·
S
Träning Hej! Jag har ett föl på 8 månader. Hon är jätte snäll och lugn men när hon är i hagen är det nästan omöjligt att ta henne. När jag är...
Svar
2
· Visningar
731
Senast: Smasc_SweetHeart
·
Träning Hej! hur ska jag göra för att min ridtravare ska tycka det är kul med ridning? så fort jag började ställa krav på honom slutade han...
Svar
1
· Visningar
732
Senast: Polly_Mulle
·
B
Träning har en hingst på 5 år som sliter sönder sina täcken. både inne och ute, han har säkerligen hemskt tråkigt på grund av att han går...
2
Svar
22
· Visningar
1 838
Senast: buztifa
·
U
Träning Det förekommer en del crossar ute i skogarna där jag och min häst brukar rida. En gång så var det fyra stycken som befann sig jätte nära...
2
Svar
20
· Visningar
1 888
Senast: Jane_Done
·
V
Träning Sitter här och funderar... en i stallet sa att de tydligen är värre att ramla av en shettis än ett stor häst på 1,75 för om man ramlar...
2
Svar
25
· Visningar
2 026
Senast: Krockodil
·
C
Träning Hej! Köpte mig en ardenner hingst för ca 2 månader sen.:love: Han är drygt 2,5år, Men vet inte riktigt när man kan börja rida in den...
Svar
3
· Visningar
2 338
Senast: Ellinor *
·
I
Träning Jag skickar denna från anonym (vill det bara..), men jag har en annan användare här annars. Tar det direkt. Jag försöker och...
2
Svar
31
· Visningar
3 027
S
Träning Hur gör ni för att få stopp på en skenade häst/ponny?
2
Svar
30
· Visningar
3 383
Senast: Farre_
·
Y
  • Låst
Träning Jag är lite nyfiken på vad ni tänkt göra med era "1 åringar" i år? Själv så har jag ganska klart för mig hur jag ska göra med min när...
Svar
2
· Visningar
762
Senast: Yamima
·
L
  • Låst
Träning Hej, har precis fått hem min nya häst, ett litet sto på ca 155 cm & kraftigt byggd, nästan lite kallblodslik med bred rygg...vilken...
Svar
1
· Visningar
1 051
Senast: Aliche
·
Träning Jag är medryttare till en fjordvallack, och jag får vara där hur ofta jag vill, men i nuläget blir det bara 2 dagar i veckan. Nu är det...
Svar
8
· Visningar
1 304
Senast: Luem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp