Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Träning Hej! Jag har tittat på "De sju lekarna" på google, finns det några mer övningar att göra? Skicka gärna in bilder och berätta hur ni...
Svar
1
· Visningar
675
Senast: isa__
·
H
Träning Jag har ett varmblod fd. travare, hon kan verkligen bli en jätte fin ridhäst, speciellt hopphäst. HOn är evrkligen rädd om sig själv och...
Svar
11
· Visningar
1 726
Senast: Viggen
·
Träning här om dagen red jag en liten ponny som verkligen tar små steg när han travar ;) och jag som brukar sitta ner i traven på alla andra...
Svar
2
· Visningar
857
Senast: Tinuri
·
H
Träning Jag har en 10årig kallblodstravarhingst som aldrig satt sin hov inne i ett ridhus och är lite fundersam på hur han kommer att reagera...
Svar
8
· Visningar
1 281
Senast: Vinja
·
C
Träning Tycker ni det är OK att ha en häst i en box en liten bit från de andra? Boxen är i andra delen av ladugården med kor i en lösdrift...
Svar
10
· Visningar
1 193
Senast: Madelene
·
C
Träning För ungefär 4 månader sen köpte jag en ny häst, han är ett halvblod, i år 19 år. När jag köpte honom sa dom att han inte gick att rida...
Svar
13
· Visningar
1 358
Träning Min häst har blivit mer och mer flyktbenägen i ridningen (och även när han longeras). Och det är mest i början av ridpasset som...
Svar
5
· Visningar
1 920
Senast: Piraja
·
Träning jag undrar då om det är nån mer som har en häst som är rumsren? min häst är det inte helt, hon bajsar inne, men kissar inte... det...
2
Svar
34
· Visningar
2 643
Senast: flickancarra
·
Träning Vet inte om jag lägger tråden fel, kanske ska vara på hoppning? Min fråga är till er som hoppat in era hästar, hur gick ni tillväga...
Svar
7
· Visningar
1 478
Senast: Soranto
·
  • Låst
Träning Tänkte det vore skoj och inspirerande om vi kunde lägga ut bilder när vi tränar hantering med våra hästar! Här är nära bilder när jag...
19 20 21
Svar
411
· Visningar
42 866
Senast: Viggen
·
G
Träning Jag rider en Dölehäst som är 19 år. Hon är väldigt het av sig och svår att få stopp på. Hon vänder huvudet mot staketet när hon travar...
Svar
1
· Visningar
805
Senast: IrishDraft
·
P
Träning Jag vill se bilder på era hagar. Vinterhagar, sommarhagar, vilket som eller allihop. :D
Svar
14
· Visningar
1 546
Senast: Parant
·
Z
Träning När jag sitter i min hästs box så kommer hon och ställer sig nära, så jag sitter under hennes hals. Hon brukar pilla mig i håret, oftast...
Svar
11
· Visningar
1 266
Senast: sinner
·
Träning Hittade ingen annan tråd, jag kanske är lite trög men iaf ^^ Jag ska köpa häst snart, tycker NH verkar intressant, har ni några bra...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Emuliiaa
·
B
Träning Jag har en sköthäst som heter Tösen. Hon äälskar verkligen att trava, jag tror även att hon blivit tränad inom travsporten, tävlad vet...
Svar
7
· Visningar
1 081
Senast: Boribaby
·
S
Träning Har ett halvblod på 13 år som jag har ägt i sedan maj förra året. Han är underbar, men.... Han kan inte vara själv. Blir oerhört...
Svar
10
· Visningar
1 238
Senast: älgen
·
Träning har nu varit utan nästan 2 månader. efter divers problem med den gamla, i kombination av ett "skavsår" så var jag tvungen att vara utan...
Svar
6
· Visningar
985
Senast: vinkelina
·
Träning Hej Allihopa! Jag har en liten fråga om longering, har precis blivit medryttare på en fd ridskolehäst. Han verkar bara ha blivit riden...
Svar
19
· Visningar
1 819
Senast: mackan
·
Ridning Jag undrar lite, vad gör det för skillnad mellan korta eller långa "piggar" på kapsoner? Ställer frågan här eftersom ridkapsoner...
Svar
4
· Visningar
1 002
F
Träning jag har en shettis som nyligen blev valack... jag vet inte om det kan spela in lite men nu är det så att så gott som varenda gång jag...
Svar
5
· Visningar
1 231
Senast: arabia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra och smakligt blötfoder?
  • Brexz
  • Ingen fart på agilitytävling

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp