Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

M
Träning Då jag red min åring för ngn dag sedan som fortfarande är trotsig och hopar och har sig, så så fort han tog sina hoppsprång eller vad...
Svar
10
· Visningar
1 104
Senast: Marius
·
Träning visste inte var jag skulle lägga tråden... lite lydnad/kontroll ju så dressyr blir nog bra, annars får snälla moderator flytta...
Svar
5
· Visningar
811
Senast: Messy
·
Träning Visste inte riktigt var jag skulle lägga tråden. Följde med en häst och ägare till veterinären idag.. Hon (hästen) blir väldigt...
2
Svar
33
· Visningar
2 659
Senast: Belethien
·
L
  • Låst
Träning Undrar lite vad era hästar får för foder??? Storlek på hästen, hur mkt osv??? Grov och kraft?:idea:
Svar
2
· Visningar
646
Senast: IngelaH
·
W
Träning Nu går det inte längre, det finns inga möjligheter att hålla henne innanför elstaketet.... Det blir att bygga en hage i trä men än så...
Svar
15
· Visningar
1 121
Senast: arabia
·
T
Träning Varför är det bara ett fåtal ägare som rider på sina hästar? Varför finns det så många hästar som inte används ? Varför är det så...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 182
Senast: Rolle
·
W
Träning Min tuffa 1-åring (sto) är ledare för lösdriftflocken som är 24årig nordsvensk, 6 årig ponny och 8 årig shettis. Hur kommer det sig att...
Svar
7
· Visningar
951
Senast: Warmia
·
Y
Träning Vår ponny har börjat strula vid lastning. :mad: Vi köpte honom i somras och han har gått på transporten som en klocka, oberoende vem...
Svar
14
· Visningar
1 099
Senast: Wembley
·
J
Träning Min häst har rätt så långt övertramp i skritten, i traven sätter han bakhovarna i framhovarnas spår, ibland lite före ibland lite efter...
Svar
6
· Visningar
3 166
Senast: Immer
·
Träning http://i2.photobucket.com/albums/y21/Ankan/hmm.jpg
Svar
14
· Visningar
1 286
Senast: Sammet
·
Y
Träning Ush idag gick det rent ut sakt åt h*lvete. =( Min häst är jätte snäll men får lite "ryck" ibland. Jag har jättebra kontroll om jag...
Svar
1
· Visningar
647
Senast: Beverly
·
Träning Funderingar kring det? (att köra hästen i släpet med sadeln på redan, alternativt ha ett täcke på över hästen och sadeln)?
Svar
3
· Visningar
780
Senast: mul
·
Z
Träning Hej! Undrar lite om varför det sägs att man ska låta hästen stå i två veckor efter att man bytt stallplats? Hur länge brukar ni låta...
2
Svar
27
· Visningar
2 104
Senast: lady_mike
·
S
Träning tycker ni att det är jobbigt att ha hingst? vad ska man tänka på och hur är din i beteendet? Har ni haft det svårt med...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
8 683
Senast: __Stilett__
·
Träning Vilken bok skulle ni rekomendera om man vill lära sig mer om NH?
Svar
2
· Visningar
703
Senast: jaooo
·
Z
Träning Har eran olycka isig satt sig på näthinna hos er? stör den eran ridning och tänker ni offta på att det faktiskt kan hända igen elr vad...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 447
Senast: Sara-Ida
·
A
Träning Jag blir galen snart! Nu har shettisen, som varit rädd för att åka transport, men som jag sen lyckats träna under ett halvår att...
Svar
6
· Visningar
831
Senast: Camilla_H
·
S
Träning det är en tjej som har börjat rida min 26åriga b-ponny, och hon stegrar hela tiden när hon inte får som hon vill! ska de byta varv i...
Svar
11
· Visningar
1 176
Senast: Masec 97
·
Träning har fått hem en foderhäst som inte riktigt accepterar bettet riktigt, varje gång man tar i bettet så åker huvudet upp och hon skjuter...
Svar
12
· Visningar
921
Senast: Sara-Ida
·
L
Träning Jag undrar om jag kan rida min dotters b-ponny ganska kontinuerligt för att hon inte riktigt hinner rida henne så mycket som hon...
Svar
13
· Visningar
1 440
Senast: Vita_N_6520
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp