Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning är det nån som har denna jacka från börjes. Undrar hur den är och om den är vattentät
Svar
2
· Visningar
830
Senast: charmant
·
S
Utrustning Jag vill ha eran hjälp med vad jag kan hitta utställningsträns till min shettis. Han är väldigt liten i huvudet och behöver ha storlek...
Svar
5
· Visningar
2 108
Senast: speedygirl
·
M
Utrustning Vill höra posetivt och negativt om dem? - ris & ros! känns som om det finns rätt många Värmlandsvagnar i trafiken. sen var det någon...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
11 370
Senast: Sv_ridponny
·
Utrustning Min fråga är just den, min vän har en sådan sadel och hon undrar om man man kan stoppa om en sån sadel. :confused: :confused:
Svar
2
· Visningar
949
Senast: Centaur
·
E
Utrustning \"Flippan bettet\" Någon som har erfarenhet av det och ev vet hur myket ett sånt kostar ?
Svar
9
· Visningar
1 564
Senast: Petunia
·
Utrustning Hur mycket luft ska det vara i däcken på transporten, tro? Åker med en häst, ca 600 kg.
Svar
2
· Visningar
611
Senast: Buongusto
·
D
Utrustning Vad använder ni emellan häst och pad? Eller använder man inget alls? _Dieldi_ är i ''köpa bomlös sadel''-tankar och vill då helst...
Svar
6
· Visningar
1 985
Senast: Sweet
·
B
Utrustning Jag funderar på detta täcke( art.nr.68191) att ha som flugtäcke. Han har en förmåga att bli biten av allt och alla på sommaren. Det blir...
Svar
6
· Visningar
817
Senast: Dragonfruit_
·
A
Utrustning Vad tycker ni om dom här? Hittade jättesnygga men undrar om det är nåt att ha?
Svar
4
· Visningar
724
Senast: Dragonfruit_
·
Utrustning Någon som har känt på det, eller köpt det? Nåt att ha? Tänkte använda det som transporttäcke/svettäcke. Matchar ju transportskydden...
Svar
15
· Visningar
981
Senast: Bella_Bus
·
I
Utrustning hur långt ner ska boots sitta på hästen . så dom når ner på marken eller ? och hur hårt ska dom spännas
Svar
5
· Visningar
4 124
Senast: Hästbiten
·
Utrustning har precis sålt min förra så jag ska köpa en ny.. Vill ha en marinblå med guldkant och sammetskrage... Vilka märken finns då? Jag vet...
Svar
2
· Visningar
686
Senast: Favina
·
I
Utrustning nån som vet om det ingår tyglar till novarro tränset??
Svar
2
· Visningar
673
Senast: Peluso
·
E
Utrustning Till transporten vi brukar låna finns det ingen lång bakbom (Trane -86) och vi har ingen möjlighet att köpa någon eftersom det inte är...
Svar
3
· Visningar
923
Senast: Egonson
·
T
Utrustning Hur kan de vara det egentligen? TRodde att det var måttet mellan man mätte efter? Ska köpa en ny dressyrsadel till ett av mina ston och...
Svar
6
· Visningar
845
Senast: LäderBjörn
·
B
Utrustning Ett smart tips! Har du en dressyrsadel med lååååånga kåpor? Och ALDRIG hittar ett sadelöverdrag som passar? Måste du mosa in sadeln i...
Svar
4
· Visningar
899
Senast: Buffalo_brud
·
Utrustning Vad har ni för storlek (i tum) på era sadlar till era shettisar? Hurudana sadlar har ni? Hur gamla och stora är ryttarna?
Svar
14
· Visningar
1 013
Senast: KaZa
·
Utrustning Nån som köpt den för 200 pix från H**ks? Vad är det för typ av läder? Hållbart? Hur är de i storlekarna o passformen? Breda, smala...
Svar
12
· Visningar
1 014
Senast: malumbub
·
Utrustning Med risk för att reta upp några (vilket INTE är meningen) så vill jag återkomma till min tidigare tråd "Täckeshysteri". Idag (040501)...
2 3
Svar
43
· Visningar
2 895
Senast: inapina
·
S
Utrustning Undrar om det är någon som har transportskydden, av märket Equi-Guard (629:-), från Hööks? Undrar om de är bra, sitter där de ska...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: soffie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp