Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

C
Utrustning hur funkar det???
Svar
1
· Visningar
666
Senast: svea
·
Utrustning Det var någon som hade en bomlös sadel som såg superskön ut, rätt djupt säte. Men jag kommer inte ihåg vem det var! :crazy: Tror inte...
Svar
13
· Visningar
1 180
Senast: mannis
·
Utrustning Vad är egentligen skillnaden? Vilka fördelar resp. nackdelar finns det med de? Jag har hållt på med hästar i många år med har ingen...
Svar
1
· Visningar
779
Senast: Cyllene
·
M
Utrustning HEJ! Har en nyomstoppad sadel. Ska man rida utan vojlock/schabrak ett tag till den har format sig efter hästen eller går det bra att...
Svar
1
· Visningar
695
Senast: QuickStar
·
B
Utrustning jag har fått låna hem en sådan där koppjärnsmätare (vet inte vad den egentligen heter), där man kan kolla vilken vidd det är man behöver...
Svar
2
· Visningar
678
Senast: blindabelinda
·
Utrustning Hur gör ni när ni lindar svansen egentligen? Det är EN sak jag garanterat inte lyckats lära mig ännu (allting bara gliiiiider ner)...
2
Svar
20
· Visningar
5 389
Senast: caballus
·
S
Utrustning Om ni rider med det, i vilken av ringarna sätter ni då gramanen? :confused: Min kompis brukar sätta den i den nedersta (hon har...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
3 911
Senast: Sheena
·
E
Utrustning Var och tittade på en dressyrträning för några veckor sedan. Såg då att en av ryttarna red sin häst på graman, men den satt så konstigt...
Svar
9
· Visningar
1 733
Senast: Sassy
·
E
Utrustning Är det nån som vet nåt om den! Vilken typ av hästar ligger den bäst på, bra att rida i osv? Hur är bomvidderna på den?
Svar
5
· Visningar
1 717
Senast: emci
·
Utrustning Är det någon som använder det nuförtiden?
Svar
5
· Visningar
832
Senast: Lollan
·
Utrustning nån som vet om det funkar? Har två sånnadära vita med svart ludd runt, dom är rätt skitiga båda två, med gräs och jordfläckar. :crazy...
Svar
11
· Visningar
1 825
Senast: Evergreen
·
Utrustning Trodde att jag inte hade några problem men fick just nu ett, som jag tror har funnits där ganska länge. Min häst lägger tungan över...
Svar
11
· Visningar
1 013
Senast: Favina
·
Utrustning Rider i vanliga fall på ett tredelat bett. Men ihoppningen tycker min tränare att jag ska ha pessoa (och jag tycker det fungerarar bra...
Svar
1
· Visningar
601
Senast: Bella_Bus
·
Utrustning Går detta att kombinera? Eller över huvud taget hjälptyglar som ska löpa genom bettringen?
Svar
2
· Visningar
614
Senast: eldione
·
T
Utrustning ..får ett senskydd egentligen sitta åt frampå benet innan det blir farligt? Alltså, så att hästen får minskad blodtillförsel och så...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Tusen
·
F
Utrustning Har nyss köpte en Henri De Rivel Lutetia, å funderar lite om stiglädren´ går att ha under kåpan..? Jag tycker det ser ut som att det går...
2
Svar
24
· Visningar
1 828
Senast: lill_flesky
·
P
Utrustning Allt är av intresse.
Svar
7
· Visningar
863
Senast: Susanne_
·
H
Utrustning Någon som har den? Är den bra? Varför, eller varför inte?
2
Svar
22
· Visningar
1 940
Senast: lil-sis
·
T
Utrustning Har ett litet problem...: Har för nuvarande en Zaldi Star, som jag haft ett knappt år, jättefin, skön och ligger parfekt på pållan...
Svar
8
· Visningar
961
Senast: Tican
·
K
Utrustning vilken ring har ni tygeln i? Jag har tygeln i 2:a ringen, har inte provat at ha i stora... Har en häst med mycket "action" som kan...
2
Svar
21
· Visningar
1 862
Senast: lakrits
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp