Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

M
Utrustning Provade mitt idag men det verkade lite. hm svårt. Kändes som att det åh så svårt att föklara :smirk: men det gick bra att stanna...
Svar
8
· Visningar
821
Senast: _FiA_
·
C
Utrustning Är det vid bom? Finns det någon tabell för olika bomstorlekar?
2
Svar
23
· Visningar
3 549
Senast: Spider84
·
T
Utrustning Dags att köpa nya benskydd till hästen. Tycker dessa från börjes är snygga men blir det inte väldigt varmt för hästen?
Svar
3
· Visningar
910
Senast: miss_air
·
S
Utrustning Finns det någon som har det eller funderar på att köpa det? Undrar om lädret är bra! Tänker mest då på det pullarträns som ligger runt...
Svar
3
· Visningar
936
Senast: Fideli
·
T
Utrustning Någon som har erfarenhet av sadel märket horse saver? Är dom något att ha? Funderar på att köpa en.
Svar
4
· Visningar
997
Senast: superbusan
·
N
Utrustning Jag har köpt mig ett par Mountainhorse jodphurs.. Jättefina! :bow: Jag har vanligtvis stl. 36 och köpte även denna sko i 36. De...
Svar
10
· Visningar
1 267
Senast: Favina
·
S
Utrustning Färgen Newmarket är väl samma som Tabacco eller är jag helt ute och cyklar?
Svar
6
· Visningar
992
Senast: asa_gasa
·
R
Utrustning Jag har slarvat med att få min sadel omstoppad... :crazy: :angel: Kan man rätta till små fel i passformen om man stoppar om den??? Har...
Svar
8
· Visningar
621
Senast: Raeman
·
Utrustning Läst lite bettdiskusioner och det verkar vara väldigt vanligt att rida på hackamore eller ha det som ett alternativ till det vanliga...
Svar
16
· Visningar
1 629
Senast: Spider84
·
G
MoL
Utrustning vad är de för nån slags sadel? :confused: tyskt är de iaf..
Svar
2
· Visningar
604
Senast: GoddessOfLove
·
G
Utrustning Varför har just dressyrsadlarna det??? Såg att mina går att kapa av för dom har färdiga hål "där uppe".... Fördeler mot nackdelar....så...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: Lady_A
·
H
Utrustning Min häst är så otroligt het/stark i hoppningen. Hon är jättefin i markarbetet men så fort det kommer hinder så blir hon så fruktansvärt...
Svar
6
· Visningar
916
Senast: HillsDouble
·
S
Utrustning Vad tycker ni om det som kostar 159 kr? är det värt pengarna? min kompis vill så gärna ha det, men jag börjar undra, eftersom det e ¨å...
Svar
13
· Visningar
1 946
Senast: 4everlove
·
M
Utrustning För något år sen såg jag på nätet benlindor av ett material som inte sög åt sig vatten (nåt plastliknande, skumgummi, jaaa... nåt åt det...
Svar
3
· Visningar
715
Senast: maja300
·
S
Utrustning Finns det någon här som rider på hackamore?
Svar
13
· Visningar
2 354
Senast: beauspirit
·
H
Utrustning \"Hovbojor\"? Är det ngn som vet om det finns "hovbojor" till hästar? Har för mig att jag har sett det för många år sedan. De andvänds...
Svar
6
· Visningar
964
Senast: mizz_perfect
·
S
Utrustning Vilket passar bäst på en stor, grov häst? //Sheena
Svar
4
· Visningar
752
Senast: Sheena
·
A
Utrustning Vilket är bäst? Vad skiljer mellan de båda stoppningarna?
Svar
5
· Visningar
1 076
Senast: AnetteJT
·
P
Utrustning Någon som har ett sådant? Var på hästgallerian idag och så ett väääldigt fint träns från Schumacher, rundflätat pannband och dubbelsydd...
Svar
3
· Visningar
863
Senast: popeye
·
S
Utrustning Ska köpa en bomlös sadel då min häst är väldigt svår att hitta passande sadel till och hon är dessutom känslig i ryggen. Mitt krux är...
Svar
14
· Visningar
1 065
Senast: meep_ask
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp