Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Kan någon förklara varför ni har täcken på era hästar när de står på stall. Likaså kan jag inte förstå missbruket av tjocka...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 343
Senast: Ragnhild
·
Utrustning Hejsan! Tänkte bra höra vad ni hade gjort i denna situationen då jag blev väldigt osäker. Det är så att jag var på Hööks och köpte en...
Svar
12
· Visningar
1 113
K
Utrustning Visst kan man stoppa om Thorowgoods syntetsadlar? fick höra av en idag att man inte kunde det göra det... Vilket stämmer?
Svar
3
· Visningar
696
Senast: sleepy
·
M
Utrustning Hur gör man med luggen om man ska ha hårnät? Låter den vara utanför eller stoppar in den och sen får man gå med hårnät eller mössa...
Svar
3
· Visningar
785
Senast: MaLu
·
K
Utrustning Kanske lite dum fråga, men men. :crazy: Vad menas med kilbossor på sadlar? har aldrig förståt det...
Svar
14
· Visningar
6 346
Senast: Chlo
·
P
Utrustning Vad har ni för täcken på era hästar när ni transporterar dem? Har ni olika beroende på ressträcka, väder och/eller temperatur etc? Skriv...
Svar
15
· Visningar
847
Senast: snusmumrik
·
J
Utrustning Har ett tredelat vanligt bett till min häst nu. Han fungerar jättebra på det i ridhus och paddock när man rider dressyr. I hoppning och...
Svar
3
· Visningar
613
Senast: fiaskurken
·
F
Utrustning Är det någon som har använt det tre-delade bettet som bla annat finns på Hööks det sägs ju ha en lugnande effekt då kopparen +...
Svar
12
· Visningar
1 079
Senast: Filou
·
B
Utrustning :confused: vad är det? bild? tack! :)
Svar
11
· Visningar
1 134
Senast: Alpin87
·
L
Utrustning Har inte tänkt så mycket på sadeln jag fick med pållen , men satt och smorde den här om dan , Har funderat på vad det har varit för...
Svar
3
· Visningar
1 340
Senast: Liten_men_tuff
·
Utrustning vad passar de för hästar? lite svängda eller raka, med eller utan manke? ni som har en wintec, vad har era hästar för sorts rygg. min...
Svar
18
· Visningar
1 276
Senast: beauspirit
·
Utrustning Vad har ni för läderstövlar? Pris? Färg? Hur ser dom ut? Hur är dom att rida i? Snygga?
2
Svar
24
· Visningar
2 078
Utrustning Vart kan man få tag i lösa delar till täcken, t.ex. T-spännen till gjordarna? Söker även snygga, hållbara kantband och...
Svar
4
· Visningar
650
Senast: pinky
·
J
Utrustning Hej! Planerar att införskaffa en ny sadel. Har haft lite funderingar på en Amerigo-sadel. Är det någon som har erfarenhet av dem...
2
Svar
33
· Visningar
10 798
Senast: Jutka
·
Utrustning Vad är det för sadel? Någon som vet något om denna??
Svar
8
· Visningar
1 021
M
Utrustning Red för första gånger med läderridstövlar igår å vikken känsla det var!! Omslutet satt ju som berget och man kunde koncentrera sig på...
Svar
3
· Visningar
681
Senast: beauspirit
·
P
Utrustning Kom på mig själv att jag lovade någon :confused: att kolla hur den billiga barnridbyxan va.... har varit o kollat nu. passformen...
Svar
1
· Visningar
947
Senast: Spirelli
·
M
Utrustning Jag undrar vad det finns för nackdelar / fördelar med ett rakt bett ? Har ett tredelat bett på min häst nu, men hon är himla stark, så...
Svar
16
· Visningar
17 927
Senast: pinky
·
Utrustning Jag har två gamla täcken som absolut inte passar min häst, de är för små. Ett är av tunt bomull och ett är ett tjockare stalltäcke...
Svar
8
· Visningar
1 298
Senast: knyttet
·
P
Utrustning Hur är det med de täcken som är i bävernylon? Är det ett vatten/vindtätt material som man kan använda som regntäcke eller vad är poängen...
Svar
7
· Visningar
1 457
Senast: Pyrusan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp