Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

I
Utrustning hej är det nån som vet om Frambensdamask Formsydda i kraftigt läder fårn börjes är något att ha.
Svar
2
· Visningar
751
Senast: Isidor
·
Utrustning Nån som har ridit i en sån? Är den skön? Vill ha en sån till pållen, nu när man ska börja lite mer med dressyren!
Svar
1
· Visningar
1 534
Senast: AnetteJT
·
K
Utrustning Är det någon större skillnad mellan Fitform och Barefoot-sadlarna ridmässigt? Kvalitetsmässigt? Nån som vet?
2
Svar
34
· Visningar
2 353
Senast: svea
·
Utrustning Om man lindar benen i transporten, vad ska man ha för lindor och paddar? Hur hårt ska dom sitta? Hur högt/lågt? Vad tycker ni é bäst...
Svar
15
· Visningar
1 200
Senast: md5krist
·
Utrustning någon som vet vart man får tag på senskydd för bakbenen på internet. eskadron har jag hittat men bara i storlek full och det blir för...
Svar
7
· Visningar
877
Senast: sweep
·
G
Utrustning Har tänkt beställa Roeckl handskar över nätet. Har dock ingen som helst aaaning om vilken storlek jag ska ha? Storlekarna är ju angivna...
Svar
8
· Visningar
1 101
Senast: Sheena
·
Utrustning Har varit på jakt efter en ny sadel ganska länge nu så igår var jag i en av stans lite "finare" ridsportbutiker för att se om jag kunde...
Svar
9
· Visningar
1 224
Senast: C_L
·
B
Utrustning vad är detta för sadel? någon som vet något om märket Jorge Canaves? på den grejjen som sitter över sadelgjordstropparna står det...
Svar
4
· Visningar
1 001
Senast: blindabelinda
·
S
Utrustning Vår shettis är urstark och rätt het. Barnen har lite svårt att få håll på honom, han sätter upp huvudet och kör. Är betslad med vanligt...
2
Svar
21
· Visningar
1 546
Senast: Qvip
·
P
Utrustning Köpte ett par helt nya Königs dressyrstövlar i dag för 875 kr. Behövde egentligen inte ett par nya stövlar men köpte dem ändå för det...
Svar
6
· Visningar
1 031
Senast: puman_22
·
D
Utrustning Nu har jag har nu kommit igång lite med pållarna och på den ena har jag inte haft bett på så mkt, och för tre dagar sen satte jag på det...
Svar
1
· Visningar
619
Senast: martina
·
S
Utrustning Undrar bara om det är någon här som kan säga mig om den Stocksaddle som man kan köpa på Börjes är någonting att ha? Om inte, var kan jag...
Svar
2
· Visningar
719
Senast: Leoni
·
Utrustning vart?? hur?? I helgen då jag var i danmark o kikad epå nationell GP dressyr så såg jag några spruta på nån spray på sadlarna innan dom...
Svar
11
· Visningar
1 574
Senast: knorris
·
Utrustning Har funderat på vad svansskyddet på ett regntäcke (alla täcken iofs) har för funktion? Nämligen så att mitt regntäcke blev lite...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: LitenIsa
·
S
Utrustning hej jag undrar om någon kan förklara för mig korkade människa hur man 'mäter' sig till bomvidden i tum? jag vet hur vid min sadel är i...
Svar
3
· Visningar
784
Senast: lilla_mamma
·
Utrustning Vad har ni för täcken till era hästar? Vad tycker ni är en bra "grund" när man skall köpa täcken till sin häst, alltså vilka är de...
2
Svar
25
· Visningar
1 770
Senast: Seabaz
·
Utrustning Vad har ni för grejer i hagen, under ridningen, inne i och i transporten? :confused:
2
Svar
39
· Visningar
1 671
Senast: beauspirit
·
K
Utrustning hejsan har ett 2,5 årigt ardenner hingst... har lite svårt me vilka storlekar som finns på sadlar! vet att de finns 17.. men den e för...
Svar
3
· Visningar
1 289
Senast: palle
·
S
Utrustning Är det någon som har erfarenhet av detta? Fungerar det bra? :confused:
Svar
1
· Visningar
734
Senast: Axelle
·
C
Utrustning Någon som vet vart man kan köpa såna här benskydden? Behöver inte vara samma märke men samma typ! Måste finnas i vitt oxå! :cool: :bump:
Svar
2
· Visningar
699
Senast: Casa_Blanca
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Jättehungrig katt
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp