Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vilken färg tycker ni är finast på sadel och träns till en fux, med ljus man och svans - inga tecken. :smirk:
2
Svar
29
· Visningar
2 334
Senast: Dragonfruit_
·
P
Utrustning Vad har ni för erfarenheter av en sån sadelgjord? Bra/dålig? Hur är det med passformen? Jag har hört att en sån sadelgjord kan göra så...
Svar
10
· Visningar
1 069
Senast: Centaur
·
L
Utrustning Hjälptygeln som heter nått med "gogg"... vad heter den? Någon som har en bild på den? jag har hjärnsläpp
Svar
9
· Visningar
1 174
Senast: Athina
·
B
Utrustning Vad ska jag göra? Allt känns ganska hopplöst nu... Pålla (sv. halvblod) har ganska dåligt sadelläge, vilket leder till att sadeln...
Svar
2
· Visningar
765
Senast: skuggi
·
B
Utrustning Är det någon som har dessa sadlar, tänkte då endast på hoppsadlarna!! Funderat på att köpa något av dessa märken då jag hört en massa...
Svar
7
· Visningar
1 401
Senast: Sv_ridponny
·
Utrustning Jag undrar lite om detta med hjälpmedel vid longering,tömkörning. För att hästen ska jobba med rätt muskler och bygga muskler bör man då...
Svar
3
· Visningar
951
Senast: Sv_ridponny
·
L
Utrustning Jag var inne för att beställa lite prylar från börjes hemsida, men de hade ju inga hjälptyglar?? har för mig att jag sett det i...
Svar
4
· Visningar
1 060
Senast: LoveRindi
·
Utrustning Någon som vet var man kan beställa Passiers läderbalsam? :confused: Dom har den på ryttare.com, men där är det slut och har varit så...
Svar
5
· Visningar
1 081
Senast: piggis_83
·
Utrustning Kombinationsbett - \"svårridet\"? Min tränare tycker jag ska prova att rida på ett sådant där kombinationsbett (bett + hack) på min...
Svar
12
· Visningar
2 192
Senast: Ava22
·
Utrustning hurdana är deras bommar? (raka, svängda o.sv...)
Svar
5
· Visningar
1 166
Senast: asa_gasa
·
F
Utrustning Har varit o tittat på en sadel men vet ej vad det är för märke.Det enda jag såg var knappen som håller ihop skyddet som ligger ovanför...
Svar
4
· Visningar
798
Senast: asa_gasa
·
P
Utrustning min häst har senskydd på frambenen när vi hoppar. men vad tycker ni är att föredra att ha för slags skydd på bakbenen? bör man ha några...
Svar
7
· Visningar
1 023
Senast: JAG
·
M
Utrustning \"Nya\" tyska transporterna: Christ, Rausch, Cheval Liberte. Är det någon som har erfarenhet av de tyska transporterna Christ, Rausch...
Svar
4
· Visningar
1 378
Senast: maggan2
·
Utrustning Mindre transporter (\"sto med föl\"/enhästars) Ni som har erfarenheter av "mindre" transporter, typ Fautras sto med föl modell, vad är...
Svar
10
· Visningar
1 001
Senast: kopparberg
·
Utrustning Någon som känner till? :crazy: Har en sadel hemma för att kolla på i det märket, mamma sa att dom i affären sa att det var en pessoa...
Svar
11
· Visningar
830
Senast: miss_willow
·
B
Utrustning nu verkar det som om att det är svårt att hitta även en bomlös sadel som passar min arab.. dessa evige bekymmer! men nu funderar jag på...
Svar
6
· Visningar
1 540
Senast: Sophia_
·
H
Utrustning Har beställt börjes rider,är det någon som har denna byxa.Han säljer dom för 298 istället för 598kr.Har jag gjort ett fynd eller inte.Är...
Svar
6
· Visningar
729
Senast: fiaskurken
·
Utrustning tycker ni är bäst? jag tycker effax är bra men har inte provat så många :o :). har ni något som är absolut bäst och utklassar allt...
Svar
13
· Visningar
2 677
Senast: Axelle
·
F
Utrustning Och här klassas det som dumt, onödigt m.m.? :confused: Ni förstår jag inte riktigt. :smirk: :crazy: ALLA "elitryttare" kan väl inte ha...
Svar
14
· Visningar
1 243
Senast: asa_gasa
·
Utrustning Jag har ju en Passier hoppsadel som kostade en liten förmögenhet... Så småningom ska jag skaffa en dressyrsadel också, vill dock vänta...
Svar
5
· Visningar
946
Senast: asa_gasa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Åka långt tåg med katt
  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp