Utrustning

Om och kring utrustning. Sadlar, hästtransporter, hästutrustning, ryttarutrustning m.m. Huvudmoderator: lizan

Filtrera med prefix:

Utrustning Vad finns det för sadlar med luftpanelsystem som passar hästar med manke och svängd rygg?
Svar
1
· Visningar
470
Senast: Buck
·
Utrustning Hej alla! Jag sitter nu i valet och kvalet och försöker hitta en bra dressyrsadel till min gamla pensionär.. Hon är inte supersvår att...
Svar
7
· Visningar
3 820
Senast: _Zacke_
·
Utrustning Hej! Försöker hitta en sadel till min treåring som är rak, kort och bred. Inte mkt manke. Har haft en sadelorovare här och det...
Svar
6
· Visningar
986
Utrustning Är på jakt efter en ny sadel till min nordsvensk. Bifogar bilder på honom med en wintec wide med xxxx-vid bomjärn , vilken är för...
Svar
2
· Visningar
662
Senast: caballus
·
Utrustning Känns helt absurt nu när jag tänker på det :crazy: .. Men just nu har jag tre dressyrsadlar och tre hoppsadlar varav enbart en används...
2
Svar
35
· Visningar
2 421
Utrustning Hej. Jag har ett fullblod som jag haft i två månader. Han var ur kondition när han kom till mig, men jag rider honom nästan varje dag...
Svar
1
· Visningar
1 069
Senast: Hedinn
·
Utrustning Hej! Jag har ett brunt rambo (competition) micklem-bridle. Jag har letat som en tok efter en martingal som matchar i färg! Är det någon...
Svar
0
· Visningar
705
Senast: livvO
·
Svar
0
· Visningar
181
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
162
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
266
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
237
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
133
Senast: Ragge_
·
Svar
0
· Visningar
274
Senast: Ragge_
·
Utrustning Hej alla! Jag har nu förgäves försökt hitta en sadel som skulle kunna passa min gamla häst och undrar nu om ni har några råd till vad...
Svar
0
· Visningar
500
Senast: lett
·
Utrustning Jag letar som en tok efter en ny sadel till min häst, men inget passar i en vettig prisklass verkar det som. Nu har jag hittat en ny-ish...
Svar
2
· Visningar
526
Senast: AmyPond
·
Utrustning jag har klurar på att köpa tränset Hunter från hööks för jag vill ha snabbfästena på sidorna till bettet ;) Såg att Lippo har ett som...
Svar
5
· Visningar
1 454
Senast: Liten
·
Utrustning Hej! Är det någon/några av er som har något av ps tränsen? har funderat länge på ett men undrar, ni som har det, om det är så bra som...
5 6 7
Svar
126
· Visningar
22 269
Senast: Liten
·
Utrustning Funderar på att köpa ett par barfotaboots till en av pållarna. Men i Milenes värld är allt farligt, så nu är jag hemskt orolig för att...
Svar
7
· Visningar
923
Senast: Lisis
·
Utrustning Hej! Köpte en sadel beg förra veckan. Men är nyfiken på vad det är för märke? Står bara "Status" på den vid öglan där man stoppar...
Svar
3
· Visningar
795
Utrustning Så var det den där tiden på året igen - insekterna är på väg att vakna till och de första gängen mygg har spanats in på ridturerna i...
Svar
16
· Visningar
2 526
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp