Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Detta är någon form av skalbagge, eller hur? Men vilken sort? Har sett flera nu och denna kröp runt i lakanen :wtf: Ser att bilden...
Svar
8
· Visningar
1 031
Kropp & Själ Visst har vi flera bukeortopeder? Dotter skadade foten i helgen och har röntgat och gjort CT. Skelettet är helt, men vid CTn upptäckte...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 216
Senast: ameo
·
Hemmet I pannrum/tvåttstuga ska jag sätta en blandare på en vägg, ovanför en tvättlåda på ben. Väggen består idag av gipsskiva. Jag tänkte...
Svar
8
· Visningar
1 105
Äldre Funderar på en weekendresa till storstad i augusti med blivande 10-åringen. Men vart? Tankar: Typ max 3-4 timmars resväg. Lätt att ta...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 062
Senast: Stefffie
·
Samhälle Denna trådstart är utbruten från en annan tråd av en moderator. Vi gör det ibland när ett ämne verkar intressant för flera och/eller...
38 39 40
Svar
797
· Visningar
52 261
Senast: Lobelia
·
Äldre "Ryska botnätverk och propagandakanaler sprider falska nyheter om Sverige (och framför allt invandringen) för att påverka opinionen i...
Svar
8
· Visningar
1 244
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Jag och partner ska fira 3-årig bröllopsdag med restaurang och hotellövernattning på Östermalm. Vi letar nu restaurangtips! Önskemål...
Svar
18
· Visningar
987
Äldre Jag ställde av min bil i maj, om jag ställer på den nu så kosrar ju det 661 kr (tror jag det var). Men hur funkar det med skatt och...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: WBanna
·
Skola & Jobb Jag har bestämt mig för att jag ska plugga. Jag har just tackat nej till ett bra heltidsjobb eftersom jag vill plugga upp mina betyg så...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 878
Senast: SiZo
·
Hemmet Efter dagens tvättfadäs med tvättmaskin som inte alltid vill göra färdigt tvättprogrammen (och jag som kramat ur kläderna jag ska ha...
Svar
17
· Visningar
2 111
Senast: Badger
·
Kropp & Själ I höst ska jag åka på spa ihop med mamma, syster och svägerska. Vi tänker att vi ska hålla oss nånstans i närheten av Linköping...
Svar
9
· Visningar
855
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Jag är usel på att googla, vi har ett badrum från 90-talet med plastmatta. Vad krävs för att renovera ett sådant badrum? Vi tänkte lägga...
2
Svar
20
· Visningar
2 275
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag har ingen koll alls på marknaden så jag behöver köptips. Behöver inga flådiga funktioner utan en basic modell lär duga fint.
Svar
6
· Visningar
816
Senast: ameo
·
  • Låst
Samhälle SD kommer näver bäver få min röst, lika lite som F! eller något annat parti i sverige denna höst. Jag värnar om min demokratiska rätt...
17 18 19
Svar
372
· Visningar
24 894
Senast: LenaH
·
Äldre För några år sedan gick en reklam för en biståndsorganisation på TV där jag verkligen tyckte mig känna igen soundtracket från TV-serien...
Svar
0
· Visningar
291
Senast: TygerTyger
·
Skola & Jobb Jag blev igår hastigt och lustigt tillsatt som tävlingsansvarig på min brukshundsklubb. Detta innebär bland annat att jag ska sköta...
Svar
2
· Visningar
2 652
Senast: Miao
·
Hemmet När jag var liten minns jag att mamma använde polish på soffbordet med jämna mellanrum. Nu har jag ett matbord i jakaranda som börjar se...
Svar
2
· Visningar
687
Senast: lady_vip
·
Äldre Casa Myrten är fullt av väskor och ändå känner jag att det är något som saknas. Jag reser ganska mycket och vanligen bara med...
Svar
0
· Visningar
404
Senast: Myrten
·
Tjatter Visar TV inte hela tävlingen???? Klockan är 21 och det är galet spännande med stavhoppet - och så poff slut och inget mer visas??? Va???
Svar
11
· Visningar
718
Samhälle Får en läkare skriva in ex. en cancerdiagnos i en patiens journal (som denne kan ta del av via 1177s E-tjänster) innan patienten...
2
Svar
31
· Visningar
6 080
Senast: Otter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundrädda
  • Hjälp mig utvärdera rasförslag?
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp