07-orna del 22

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är bilden tillgänglig för folk att se? När du klickar på visa fullständig storlek (länk under bilden) kommer den upp i ett eget fönster.. använd urlen den får då. Funkar för mig i alla fall...
21231820_10159765020835497_8092092988764180465_n.jpg

Provar igen!
 
Jag brukar bara klicka på bilden som jag lagt upp på FB och väljer kopiera och sen klistrar jag in den här. Brukar funka för mig men vet inte om det är "rätt sätt";)
 
Jag använder ett helt stängt album stundvis som jag tar bilder från på fejan. Kopierar bildadressen och lägger in via bildikonen :). Har inte använt annat bildhotell på flera år.
 
Gör ni från dator eller mobil?
På datorn hittar jag ingen länk och via mobilen verkar de ju inte fungera.
@Fiorano När du har ett stängt album innebär det att inte alla dina FB vänner ser de? Jag laddar inte upp så mkt hästbilder på FB längre, men ett stängt album låter bra. Vill inte öppna upp mitt Instagram konto som offentligt.
 
Senast ändrad:
@Charlotte1975 Jepp, helt stängt album på fejan som bara jag kan se, men alla verkar kunna se bilderna jag lägger upp därifrån :). På datorn kopierar jag bildadress, men från telefon har jag aldrig fattat hur en ska få in bilder. Använder bildikonen i adressfältet här så bilden syns direkt i inlägget.
Jättegammal bild från stängt album
10156046_10204083457718623_6938782033130059391_n.jpg
 
Här är en till som ju får klara sig utan ridhus denna vinter. :D
Skrittmaskinen blev klar i onsdags så nu blir hon iallafall inte stillastående om det är snöstorm/mörk och ensamt (pannlampa i all ära men jag rider inte ut själv i mörker, mitt psyke klarar inte det :angel:). Tillfälligt miniridhus är på G då vi får låna en av maskinhallarna (13x30m).

Vi åkte iallafall till vårt gamla ridhus tidigt i morse för att hoppa lite inför nästa helgs årsdebut och vi fick till många fina språng :love: Film för den intresserade: https://www.instagram.com/p/BeOdSNtAYCy/?taken-by=santaidalina
Vi har nog skrittjobbat oss lite i form! :up:

Jag ser ju många småsaker jag vill korrigera men även många små saker som jag redan korrigerat vilket gläder mig!

Min hovslagare har haft problem och sköt upp tiden 2 v efter att först lite ha svarat på 10 dagar..
Så vi fick boka en tid på klinik för skoning hos den andre klinikhovslagaren, vågar inte riskera en tappsko eller för långa tår på denna häst. Känns lite scary men det är det bästa jag kan göra eftersom de då iallafall har tillgång till alla journaler och kan sko så rätt som möjligt utefter det.
 
@Charlotte1975 jag har aldrig fått en icke offentlig bild att funka på fb på senare tid. Jag klickade upp din bild och alternativet kopiera till urklipp fanns inte med. Det ska det göra om man vill få inlägget synligt i inlägget. Men nu kan man ju ladda upp direkt från datorn så det borde ju funka
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 085
Senast: Mabuse
·
Hemmet Eftersom den förra tråden blev låst startar jag en ny! Fortsätt posta spännande och intressanta hus till salu. :D Vet inte riktigt hur...
47 48 49
Svar
963
· Visningar
61 246
Senast: LenaH
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 363
Senast: Grazing
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Den första tråden
  • Kaoset del 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp