14 år - en hel livstid!

Du hade kanske en annan användare på stallet tiden? :D Jag har varit här sen -99 men på mig står det 2001 och jag har för mig att det var en krasch för ett antal år sedan som gjorde att @Gunnar förlorade äldre data som sa när folk hade blivit medlemmar och satte alla som om de hade blivit medlemmar 2001.
Det betyder att jag har varit här i snart 20 år :nailbiting::D Mycket har hänt, jag har fått många nya vänner, lärt mig oändligt mycket och jag har gått igenom ett par livskris med hjälp av buke. :heart

Vill minnas detsamma!

*knapplån*

I höst har jag hängt här i 15 år! Alltså sedan jag var 18 och började på gymnasiet (började sent). Otroligt mycket har hänt sedan dess och jag är oerhört nyfiken på hur mina första inlägg såg ut. Jag räddade bl.a. en katt via Buke, Måns via @gul_zebra som tog hand om en knarkares katt.
 
Jag har varit här sedan mars 2002. Det är ju en evighet och ändå har jag rätt bra koll på var jag var i livet just då (letade häst). Jag vet att jag hade ett konto på stallet tiden men det blev en lång lucka i min inloggning så det försvann. Ibland funderar jag på att leta upp något av mina gamla inlägg och se hur jag skrev på den tiden men det får nog vara. Jag vet att jag utvecklats mycket som människa på de här åren så möjligen för att få sig ett gott skratt.


Jag tycker det är synd att så mycket forumdiskussioner flyttat till fb. För mig är det obegripligt då jag anser att den plattformen är usel att diskutera seriöst på. Den inbjuder bara till gulliga bilder/gilla eller korta ytliga inlägg i snabba diskussioner som försvinner lika fort som de kom till. Att hitta något gammalt intressant är omöjligt. Tyvärr saknar jag även här de djupa ingående häst diskussionerna som man lärde sig så mycket av.
Jag håller med ang FB, därför jag är så glad för iaf buke.
 
26 augusti 2010 blev jag medlem :p
Hade ett annat nick innan men jag bytte när en kompis till mitt ex började snoka och berätta för honom om saker jag skrev här :meh: Han ringde en gång upp och frågade vad det här vad för sida och varför jag skrev si eller så, X hade nämligen sett att jag skrev så.
Första gången jag hittade stallet.se var 1997, jag gick i första klass och hade prao hos pappa på jobbet :p
 
Vill minnas detsamma!

*knapplån*

I höst har jag hängt här i 15 år! Alltså sedan jag var 18 och började på gymnasiet (började sent). Otroligt mycket har hänt sedan dess och jag är oerhört nyfiken på hur mina första inlägg såg ut. Jag räddade bl.a. en katt via Buke, Måns via @gul_zebra som tog hand om en knarkares katt.
Nja, nu har du nog taggat fel person :p
 
Jag bestämde mig för att överge mitt gamla nick när det hade funnits i tio år. Sen tog det i och för sig inte så lång tid innan jag skaffade det här istället och nu har jag visst haft det i över fem år. Skriver mycket mer sällan nuförtiden och är lite bitter över att så många intressanta diskussionsämnen gömmer sig i evighetstrådar som jag inte orkar följa, men uppenbarligen gillar jag forumet så mycket att det är riktigt svårt att lämna det ändå.
 
Snart hängt här i 14 ¨år jag med ( medlem sen maj 2004) hängde dock mest på hästsidorna och kikade på annonser.

Tycker det är lite roligt för jag var bort i x antal år innan jag hittade tillbaks hit :)
 
Medlem sedan 2003, som cillamuffins de första åren. Var med på stallet också, -99 eller -00 tror jag det var.

Jag är inte heller mycket för att titta bakåt. Framåt är alltid bättre!
 
11 november 2004. Men jag minns att jag var med på stallet.com tiden, men kanske hade ett uppehåll där. Sjukt länge i vilket fall, då var jag 17 år.
 
Själv har jag "bara" varit medlem sen 2010, men vet att jag läste här i flera år innan jag "vågade" bli medlem :p Buke har lärt mig massor om allt möjligt, följde en gammal bukare(?) som fick upp mina ögon för foderstater och beräkningar. Tyvärr var hon tvungen att ta bort sina oerhört fina hästar pga sin sjukdom och hon la ner sin blogg. Buke fortsätter dock att leverera tycker jag. Speciellt eftersom jag inte längre använder Facebook så blir detta mitt sociala liv på nätet. Tycker ofta att tonen och miljön är betydligt bättre här än på fb.
 
Jag hittade hit som 9-10 åring, alltså -96 eller -97. Har för mig att mitt inlogg försvann i en stor uppdatering och då skapade jag detta.

Jag har lärt mig otroligt mycket och har fått många fina vänner, är glad att jag hittade hit och har varit här alla dessa år. Och längre tid lär det bli :D
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp