ACTIVE BOWLER

B

**BORTTAGEN**

Nån som har bild eller så på han? Jag hade en passhäst efter honom som, dessvärre nu är borttagen. :cry:
Skulle vara evigt tacksam! :bow:
 
Har ingen bild på honom men vet ett fint avelsto efter honom :) Adina Bowler
 
Hej...
Det var synd... Kan du itne berätta lite om ditt sto? Har du nån bild på henne? :confused:
 
Kompisen hade ett sto efter honom. Och innan jag kastrerade mitt halvblod betäckte vi henne med honom och resultatet blev ett stoföl. Har tyvärr inga kort på nån av dom. Men kan iaf berätta att stoet hette Indian Bowler och var en ganska het liten dam.
 
Visst e d travaren du menar? Han ska iaf vara uppfödd på Stuteri Broline i Svenljunga och hette Capone Fläkt från början, har jobbat på Broline å då berättade dom det!! Fast jag har tyvärr inga bilder på honom
 
Jasså, hette han det? Vilket roligt namn! :p Synd att du inte hade några bilder. Skulle vara kul att ha lite fler än de jag har fått tag i.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Vet att det finns många duktiga hundmänniskor så skriver här i hopp om bra synpunkter på vår situation :bump: ber om ursäkt för wall of...
Svar
4
· Visningar
1 102
Senast: Castellini
·
Avel Blir inte klok på mitt sto så tänkte skriva av mig lite här och se om nån varit med om något liknande.. 😒 Mitt sto seminerades förra...
Svar
8
· Visningar
3 217
Senast: Lyxzen
·
Utrustning Har verkligen ingen koll på det här med sadlar så jag provar här. Har precis köpt en d-ponny och fick med en Prestige Golden Star som...
Svar
7
· Visningar
1 225
Gnägg Jag behöver bara få skriva av mig och hoppas det är okej. Jag ska snart ta farväl av min älskade häst som fått bedömningen av veterinär...
2
Svar
21
· Visningar
2 650
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp