Admin Lek & Tjatter?!

Kära Admin å allt annat löst folk som stryker omkring här och ojar sig över vad som skrivs, nu har jag en fråga!

Kan jag få skrapa en trisslott och göra små noteringar här? Skriva om hur det går, vilka summor som dyker upp och få göra det alldeles ifred? Utan att nån flyttar på min tråd och lägger den med nån annan gammal trisslott? Eller hittar på att det ska vara i en dagbok?

Glada tillrop och vilda gissningar å följare som vill hänga med på trissen å trissa upp oss, vill jag ju så klart ha med mig på resan!!!

Nån som vill skrapa med mig ikväll???
 
Kära Admin å allt annat löst folk som stryker omkring här och ojar sig över vad som skrivs, nu har jag en fråga!

Kan jag få skrapa en trisslott och göra små noteringar här? Skriva om hur det går, vilka summor som dyker upp och få göra det alldeles ifred? Utan att nån flyttar på min tråd och lägger den med nån annan gammal trisslott? Eller hittar på att det ska vara i en dagbok?

Glada tillrop och vilda gissningar å följare som vill hänga med på trissen å trissa upp oss, vill jag ju så klart ha med mig på resan!!!

Nån som vill skrapa med mig ikväll???
:bump::bump::bump::bump:
 
Tack för era uppmuntrande ord, Kära vänner! Jag vet fortfarande inte vem Admin är, men om det är ont om trådplatser på Bukefalos, ointressamt och det kanske till och med är ransonering på bokstäverna, ska jag naturligtvis inte tråka ut er, eller använda upp dyrbart utrymme, för er som har så viktiga saker att skriva om!
Den här tråden kan ni ju nu arkivera bland trådar om grekisk jordbrukspolitik på sent 80-tal, då den kan soroteras som ren kodynga, så är den inte heller i vägen!
 
Vad, exakt, är det du vill ha sagt? Är det en tråd man inte är intresserad av en tråd kan man väl hoppa över den och läsa en annan? Varför bryr du dig?
 
Gud så lite ni har att göra! Stackars människor! Klaga på andras trådar, låt bli att läsa då! Mycket enklare än att komma med pekpinnar! Och försöka göra sig lustig på andras bekostnad! Du var inte rolig nån gång, Manda! Ha så kul ikväll, lustigkurrar!
 
Jag har en ärlig fråga? Varför vill du inte ha den på dagbok forumet och varför göra en ny tråd varje gång?
Bara nyfiken, det stör mig inte.
Tack för ett vänligt svar. Dagboken har jag ingen koll på vad det är. Lek och tjatter tyckte jag kunde passa, men det funkar inte att fortsätta skriva om en ny lott i samma tråd... Det var nåra som tyckte det var kul tidigare och jag tyckte att jag kunde bjussa på en till. Kan du förklara för mig varför det är så många som engagerar sig i detta och verkar tycka att det är fel? Vad har jag gjort som fått så många emot mig, har du nån teori?
 
Tack för ett vänligt svar. Dagboken har jag ingen koll på vad det är. Lek och tjatter tyckte jag kunde passa, men det funkar inte att fortsätta skriva om en ny lott i samma tråd... Det var nåra som tyckte det var kul tidigare och jag tyckte att jag kunde bjussa på en till. Kan du förklara för mig varför det är så många som engagerar sig i detta och verkar tycka att det är fel? Vad har jag gjort som fått så många emot mig, har du nån teori?
Jag tycker inte att det är fel, den var roligt, men vi fick ju aldrig veta vad du skrapat fram? Så där blev jag besviken.

Men apropå admins så är väl @Lovisaleonora admin, kanske hon kan förklara.
 
Tack för ett vänligt svar. Dagboken har jag ingen koll på vad det är. Lek och tjatter tyckte jag kunde passa, men det funkar inte att fortsätta skriva om en ny lott i samma tråd... Det var nåra som tyckte det var kul tidigare och jag tyckte att jag kunde bjussa på en till. Kan du förklara för mig varför det är så många som engagerar sig i detta och verkar tycka att det är fel? Vad har jag gjort som fått så många emot mig, har du nån teori?

Det var ett jäkla liv när @Skorpion76 ville skriva under alla sina inlägg med en signatur. En sån liten sak.

Jag tror bara det är ''så gör vi inte här''. Skit i dom och kör på!
Du följer ju forumsreglerna.
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som åker mycket på loppis. hur är prissättningen, måste det vara billigt. Kan man tex ha lite högre priser på vissa saker. Eller är...
Svar
5
· Visningar
490
Senast: CFrisk
·
Hästvård Hej, jag har en begreppsfråga jag hoppas kunna få svar på. Admin får ta bort inlägget om sånt är otillåtet i gruppen. Sitter med en...
Svar
1
· Visningar
457
Senast: Piaff
·
Övr. Hund Ett fenomen som jag stött på när jag varit i hundrastgårdar med min hund är att vissa hundar ''förstör'' andra hundars lek genom att...
Svar
4
· Visningar
749
Senast: Mia_R
·
Tjatter Nu har jag en viktig fråga igen. Kompisen har hittat en sån här i nåt uthus. Vad är det för nåt???
Svar
11
· Visningar
1 059
Senast: Hittarinte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp