Admin Lek & Tjatter?!

Tack för att det var några som supportade mig i den här tråden. Skrapa trisslotter ska jag göra för mig själv hädanefter. Den här tråden la jag naturligtvis inte på "Hästar - övrigt" utan på just lek och tjatter. Den har blivit flyttad av nån hemlig admin som inte ville svara i tråden, utan bara flytta den. Vilket ju bara det är rätt komiskt... Och Sporthorse, jag tror jag van 30 spänn... Men batteriet tog faktiskt slut!
Ha det gott, Go vänner!
 
Den här typen av frågor om Bukefalos passar bäst under Bukefalos-forumet, någon moderator har antagligen flyttat den hit.
Jag tycker nog att Dagbok inte är ett lämpligt forum för triss-trådar.
Lek & Tjatter är ett alldeles utmärkt prefix för den typen av tråd.
Jag förstår dock inte varför det inte går att fortsätta i samma tråd, når den 2000 inlägg kan man dock skapa en ny.
 
Tack Gunnar för ditt svar! Nu blir det inga fler Triss-trådar, och inga fler Triss-skrap nånstans på Bukefalos överhuvudtaget, udå den idén totalsågades här. Så den grejen dog här i kväll. Men det. Var roligt att se att även du, Gunnar, tyckte tråden var på rätt ställe.
 

Liknande trådar

Utrustning Ni som åker mycket på loppis. hur är prissättningen, måste det vara billigt. Kan man tex ha lite högre priser på vissa saker. Eller är...
Svar
5
· Visningar
507
Senast: CFrisk
·
Hästvård Hej, jag har en begreppsfråga jag hoppas kunna få svar på. Admin får ta bort inlägget om sånt är otillåtet i gruppen. Sitter med en...
Svar
1
· Visningar
460
Senast: Piaff
·
  • Artikel
Hästnyheter En lillasyster vill att storasyster ska leka i ”Vill du va min ponny?”, där leken blir en egen värld - eller om det är storasyster som...
Svar
0
· Visningar
141
Senast: Gunnar
·
Hundträning Hej, har en snart 4 månaders valp av bruksras som blir helt sjövild när hon busar. Det ska bitas i händer och kläder och dras så till...
Svar
11
· Visningar
959
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp