Bukefalos 28 år!

Älskar ni inte bara våren?

C

CharliesAngel

Åh, jag tycker att våren är bäst! Det är så himla härligt att komma hem på eftermiddagarna och kunna rida ut innan det blir mörkt! :love: ..och vädret är så himla fint! Jag njuter i fulla drag alltså! :smirk:
...Har ni några fina vårbilder på era hästar så lägg gärna in dem här!
 
Sv: Älskar ni inte bara våren?

Jo,våren är helt underbar!!Helt klart min favoritårstid.:love:Har njutit i fulla drag hela dagen av den goda vårlukten och att solen faktiskt värmer.

Har inga fina vårbilder just nu, min kamera är paj... :(
 
Sv: Älskar ni inte bara våren?

Våren är tokunderbar! Har njutit i fulla drag hela helgen, och idag också ;):love::love:

Detta är den enda våriga bilden jag hunnit med, första dagen utan täcke för hästen :D
P10-03-07_14.jpg
 
Sv: Älskar ni inte bara våren?

mmmm...våren är riktigt härlig! ääälskar våren:love:
 

Liknande trådar

Ridning Hejsan! Nu har jag läst igenom några som har liknande problem här på buke. Dock skiljer sig min historia något från de andra. Jag...
2
Svar
21
· Visningar
2 586
Senast: Roheryn
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 312
Senast: Mabuse
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
863
Senast: Unafraid
·
  • Artikel
Dagbok Hej! Jag tänkte köra ett nytt upplägg i form av en bloggliknade dagbok. :D Jag kan börja med att presentera mig själv. Jag heter...
Svar
9
· Visningar
1 880
Senast: Morces
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sulöm häst - tips
  • Ridstrumpor!
  • INK

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp