Bukefalos 28 år!

Aktivitets klocka / Puls klocka?

kamomillo

Trådstartare
Har jag tänkt köpa till 3 personer i julklapp.
En av dom är vuxen och har mycket GROV handled och en cat telefon. Rätt ny, en smarttelefon.
De andra 2 är barn i 10-13 års åldern, med huawei telefoner, några år på nacken, men smarta telefoner.
Finns det någon som har tips på vad jag söker för klockor?
De behöver bara ha tid och stegräknare, men andra kul funktioner är välkomna.

Tacksam för hjälp!
* Jenny *
 
kolla med XXL , media mark.

Jag fick en klocka i våras och jag tror de var XXL dom hade handlat den hos
 
kolla med XXL , media mark.

Jag fick en klocka i våras och jag tror de var XXL dom hade handlat den hos

Tack för svar!
Skulle den klockan passa en mycket grov handled?
De skulle bli pannkaka om jag köpte, och den inte går knäppa.... :crazy:


* Jenny *
 
Alltså jag älskar ju Garmin. Den är säkert inte "bäst" på marknaden men jag slipper glömma att ladda. Min nuvarande vet jag har två storlekar på armbanden, jag har dock det mindre så vet inte hur stort det större är.
 
Tack för svar!
Skulle den klockan passa en mycket grov handled?
De skulle bli pannkaka om jag köpte, och den inte går knäppa.... :crazy:


* Jenny *
Jo men de går att knäppa , kollar på min. killes hanled som är grov och han kan knäppa min klocka på han. Dom ser små ut men de är dom inte
 
Istället för att skapa en ny tråd, så lånar jag den här, hoppas det är ok @kamomillo . :)

Jag tror inte jag frågat om detta här på buke tidigare iaf :p.

Anyway, jag har börjat springa och hade velat ha en löparklocka. Jag har förstått att Garmin 235 och även andra garmin t ex 220 ska vara bra. Men, alltså, jag är så oteknisk att det är knappt sant. Så, en dum fråga... måste jag ha en väldigt ny mobiltelefon också för att kunna använda klockan? Eller?
 
Istället för att skapa en ny tråd, så lånar jag den här, hoppas det är ok @kamomillo . :)

Jag tror inte jag frågat om detta här på buke tidigare iaf :p.

Anyway, jag har börjat springa och hade velat ha en löparklocka. Jag har förstått att Garmin 235 och även andra garmin t ex 220 ska vara bra. Men, alltså, jag är så oteknisk att det är knappt sant. Så, en dum fråga... måste jag ha en väldigt ny mobiltelefon också för att kunna använda klockan? Eller?
Har själv en 235. Jag kopplar typ aldrig upp den till telefonen, har inget behov av det.
Det finns en app som passar till smartphones. Ingen avancerad. Att plugga in i en dator funkar lika bra om man har behov av att uppdatering, göra mer komplicerade träningspass eller logga i en digital kalender. Inget av detta är något jag är i behov utav.

Så mitt svar är nej, du behöver ingen avancerad telefon för att den ska vara värd att investera i.
 
Har själv en 235. Jag kopplar typ aldrig upp den till telefonen, har inget behov av det.
Det finns en app som passar till smartphones. Ingen avancerad. Att plugga in i en dator funkar lika bra om man har behov av att uppdatering, göra mer komplicerade träningspass eller logga i en digital kalender. Inget av detta är något jag är i behov utav.

Så mitt svar är nej, du behöver ingen avancerad telefon för att den ska vara värd att investera i.

Toppen, tack!
 
Istället för att skapa en ny tråd, så lånar jag den här, hoppas det är ok @kamomillo . :)

Jag tror inte jag frågat om detta här på buke tidigare iaf :p.

Anyway, jag har börjat springa och hade velat ha en löparklocka. Jag har förstått att Garmin 235 och även andra garmin t ex 220 ska vara bra. Men, alltså, jag är så oteknisk att det är knappt sant. Så, en dum fråga... måste jag ha en väldigt ny mobiltelefon också för att kunna använda klockan? Eller?
Det är mer överskådligt att titta i appen. Jag skulle def tycka det var oerhört mkt tråkigare att bara kolla klockan. Men klockan fungerar utmärkt även utan uppkoppling mot app.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Postar här på buke för att se om det finns någon med sjukdomen eller som känner till den. Jag söker men ljus och lykta för att få hjälp...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
28 061
Senast: lewellyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp