Ålderskris

Såhär några dagar senare när allt har landat så vill jag ändå passa på att säga hur tacksam jag är av mina erfarenheter, också. Mina vänner brukar ofta påtala att dom upplever mig som stark och tuff. Min mamma höll ett litet tal på min födelsedagsfest som hon inledde med "Starka Singo. Eller.. skör-starka rättare sagt." Hon känner mig väl :p Jag är inte alls så hårdhudad så många vänner tror att jag är. Men när jag tänker på det så är det himla fint, att det är den bilden folk har av mig och ännu finare att det faktiskt är så det är. Alla röriga, trassliga, sökande och testande år har verkligen skapat en cool och smart tjej. Det är ju ganska oslagbart.

Tiden framöver blir till att gå tillbaka in i min egen lilla bubbla. Spara pengar, fixa och dona hemma, sålla i både garderob och umgängeskrets. Hitta hem.. lite grann. Det ser jag verkligen fram emot!

Jag tror att du är väldigt lik min lillasyster. Måste hitta något tillfälle att introducera er för varandra någon gång :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har haft mycket tankar om livet på sistone, sannolikt för att det förändrats mycket på kort tid men också för att jag upptäckt att...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
2 896
Senast: movi
·
Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 350
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 419
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 597
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Västeråsträffstråden
  • Drop-in-vigsel

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp