Algotsson utanför landslaget – Bergendorff hoppas det ändras

Sveriges mest meriterade fälttävlansryttare Linda Algotsson fanns inte med på listan när förbundskapten presenterade sitt nya landslag. ”Anledningen till att hon inte är där nu är att jag måste förstå mer hur hon tycker och tänker, och att hon verkligen vill vara med” säger Fredrik Bergendorff. ...
[prbreak][/prbreak]
Källa / Läs mer:
http://www.tidningenridsport.se/Tav...or-landslaget--Bergendorff-hoppas-det-andras/
 
Ju mer jag läser frasen "han hoppas att det ändras" ju mer övertygad blir jag om att han antingen bara är en pajas bland många andra clowner eller kort och gott inte har bestämmanderätt över sitt eget landslag! Vet faktiskt inte vad som skulle kunna vara värst i den här dokusåpan..
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Linda Algotsson rider inte i det svenska landslaget i år. Förbundskapten Fredrik Bergendorff ändrar inte sin uttagning. "Han säger att...
Svar
0
· Visningar
388
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Fredrik Bergendorff medger att han har "hört sig för med andra" när det gäller den uppmärksammade landslagsuttagningen...
Svar
0
· Visningar
671
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ryttaren Linda Algotsson är petad ur landslagstruppen. Anledningen är en kritisk intervju om förre förbundskaptenen Staffan Lidbeck. –...
Svar
0
· Visningar
699
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nytillträdde förbundskaptenen Fredrik Bergendorff har nu presenterat landslaget i fälttävlan gällande 2017. Endast två ryttare utgör...
Svar
0
· Visningar
260
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp