Alla köper eller hyr cyklar med blå färg...

Har också lärt mig att Kung Edwards hästar hoppar höga hinder. Kan dock bara bokstäverna i ordning så varje gång jag ska ta reda på var jag är om jag ska vara vid exempelvis F så måste jag rabbla hela ramsan och se (i huvudet) banan framför mig och hoppa från bokstav till bokstav :o
 
All Fat Brown Mares Can Hardly Eat Kitkat har jag fått lära mig, helt ologisk egentligen men ändå sitter den! :D Jag har aldrig tävlat på lång bana så det har jag inte behövt bry mig om ;)
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 118
Senast: Bee
·
L
Samhälle Först så JA jag ska själv klart kolla med mamma och pappa som känner hennes föräldrar väldigt bra! Men jag är en sån person som be höver...
2 3
Svar
55
· Visningar
2 676
Senast: TinyWiny
·
  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
828
Hästmänniskan Så, nu har jag gjort det! Bokat in mig på privatlektioner, börjar den 29/1. Känns pirrigt... Men som jag längtar, jag har längtat i...
Svar
19
· Visningar
1 760
Senast: Solstig
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Världscupsfinalerna
  • Annonsera mera VII
  • Dressyrsnack 16

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp