Alldeles för gult

Jag gillar den gul-gröna idén men den gula är lite för skarp just nu. Går det att tona ner den en nyans eller två kanske?
 
Väldigt skönt de sekunderna det försvann från "övrigt" knappen uppe i menyn, tyvärr varade det inte så länge.
 
Nej, det var inte grönt förut, det var skrikigt rosa, även på den aktiva knappen (Övrigt för @vallhund )
Och då i början var det en hel del som hade problem med den färgen.
 
En reflektion bara. För egen del har jag bara haft problem med ljuskänslighet i några år, så det är ganska nytt för mig och innan har jag således inte lagt märke till det i samma utsträckning. Men vid de tillfällena du ändrat färg, och centrering osv. känns det inte som att du tagit så stor hänsyn till att det ska vara schysst för ögonen (fast du har ju ändrat när du fått kritik, det är bra!). Jag förstår att lite förnyelse är bra emellanåt, men alla klagar inte på förändringen i sig, utan för att det blir skarpt för ögonen. Kan du inte försöka ha det i åtanke nästa gång? Då kanske du slipper klagomål! :)
 
Nej, det var inte grönt förut, det var skrikigt rosa, även på den aktiva knappen (Övrigt för @vallhund )
Och då i början var det en hel del som hade problem med den färgen.

Näääää min va inte rosa.. Tror jag... och va det rosa så va det ändå bättre än nu för det minns jag ju uppenbarligen inte ens :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Hjälp, jag har målat vårt sovrum grönt- men det blev för gult! Hur ska jag dämpa de gula dragen i kulören, vilken färg på textilier...
2
Svar
23
· Visningar
1 596
Senast: Derivata
·
Bukefalos Snälla @Gunnar kan du lägga till ett nytt prefix på hundsidan för de lekfulla och "oseriösa" trådarna, liknande gnägg som finns på...
Svar
5
· Visningar
731
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Ett startfält med stenhård konkurrens i hoppning och ett där nya förmågor får chansen att visa framfötterna i dressyr. – Jag vinner...
Svar
0
· Visningar
125
Senast: Gunnar
·
Tjatter Jag besökte en loppis för ett par-tre år sedan, men nu vet jag inte var den låg :laugh: Det var en gul byggnad, fanns en sportdel på...
2
Svar
21
· Visningar
1 597
Senast: gul_zebra
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp